8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    EmuuuH

iPhone interferentie

Als ik mijn iphone in het dock aan mijn imac heb staan heb ik soms ineens erg veel interferentie(dat gekraak).
    Het lijkt mij dat dit niet zo bedacht is door apple, en dat niet iedereen hier last van heeft.

Is er een manier om dit te voorkomen?

Bijdrager
    saewer

Vliegtuigmodus aanzetten. Het zijn de stralingen van de telefoon en wifi die interfereren met de iMac.

Bijdrager
    EmuuuH

Is een optie, maar niet helemaal de optie waar ik naar zoek..

Bijdrager
    AdriaanB

Ik heb hier ook last van:
    Als mijn iPhone 2G op mijn bureau ligt naast mijn MacBook, heb ik ook vaak interferentie. Ik denk dat het aan mijn boxen ligt, de Logitech Z4…

Adriaan

Bijdrager
    rrkramer

Het ligt meer aan de iPhone, op de een of andere manier reageren mijn boxen namelijk veel heftiger op mn iPhone.

Met mn vorige telefoon reageerden mijn boxen alleen op het moment dat ik gebeld werd.

Wat ik me kan voorstellen is dat hij met het binnenhalen van mail via 3g wat geknetter geeft, maar in mijn geval zou dat één keer in het uur moeten gebeuren en het interfereren gebeurt veel vaker.

edit: ik ken helaas geen oplossing voor je probleem.

Bijdrager
    saewer

In tegenstelling dan tot je vorige mobiel maakt de iPhone veel vaker contact met internet. Hierdoor lijkt het alsof het probleem met de iPhone erger is. Je kan proberen je iPhone verder weg te zetten van je mac of ergens anders en dan kijken of zo het probleem minder wordt.

Bijdrager
    EmuuuH

Hoe komt het dan dat hij het de ene dag meer doet dan de ander.
    Als hij vandaag maar bij mn mac in de buurt komt begint het al..

normaal staat hij gewoon de hele dag in het dock en heb ik dat maar twee keer per dag ongeveer..

Bijdrager
    Speedooo

Ik heb ook last van me iPhone gehad bij het beluisteren van me muziek. Ik had een hele goede oplossing, me iPhone verder van me speakers zetten :P

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.