3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Ghoulie

iPhone in verschillende kleuren

[Update]
    Antwoord al gevonden, het is natuurlijk een iPod Touch. Het is al laat en niet meer zo scherp blijkbaar. Veel nieuwe dingen aangekondigd vandaag dat ik dit bijna ook als iets nieuws ging zien:roll:

Hallo allemaal,

Kan iemand mij uitleggen waarom op de site van Apple op meerdere pagina’s de witte iPhone een gekleurde rand heeft. Op de meeste afbeeldingen is de iPhone gewoon te zien met een zilveren rand, maar op sommige afbeeldingen is de rand turquoise en op enkele afbeeldingen ook met een rode rand.
    Bijvoorbeeld hier op de nieuwe pagina van iTunes Radio is de witte iPhone te zien met een turquoise, rode en de ‘normale’ zilveren rand.
    Zover ik weet is het alleen mogelijk een iPhone in een andere kleur (dan wit/zilver of zwart/antraciet) te krijgen door je iPhone op te sturen naar AnoStyle.

Ik kan mij niet voorstellen dat Apple dit over het hoofd heeft gezien. Ze doen ook nooit aan subtiele spoilers voor een volgend product op hun eigen site voor zover ik weet. Dus ik vraag mij af of iemand weet waarom Apple de iPhone met een gekleurde rand op zijn site heeft staan.
    Ik neem aan dat ik niet de eerste ben die dit ziet, maar ik kon niks vinden via Google of iets dergelijks.

Ben benieuwd of iemand een verklaring heeft.

Groetjes,

Jim

Inactief
    Anoniem

Die gekleurde “iPhone’s”
    Dat zijn iPod touch, ze hebben namelijk geen oorspeaker.
    En dus ook geen fout van Apple

Bijdrager
    Ghoulie

Had ondertussen zelf ook de verklaring al gevonden.
    Toch bedankt voor de reactie.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.