4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Muuresch

Iphone in itunes

Hallo,

Ik heb een probleem dat nietecht overeen komt met een probleem hier eerder beschreven, vandaar mijn nieuwe topic:

Ik heb een iphone 3GS (Gejailbreakte versie), Deze werkte tot op heden perfect, nu heb ik sinds kort een probleem:

Als ik hem op de computer aansluit word hij niet gevonden in itunes. Op mijn macbook start hij wel iphoto op met de fotos, ook itunes word opgestart, alleen verschijnt hij niet in de linker balk. Verder heb ik het geprobeerd op de pc (windows) van mijn ouders; ook hier start itunes zich op en word hij herkend, echter verschijnt hij niet in itunes.
    Ik heb al verschillende kabels en usb poorten geprobeerd, ook heb ik hem al meerdere malen op nieuw opgestart, itunes en iphone is up to date.

Het gekke is dat de iphone 4 van mijn broertje wel word gevonden (deze is ook gejailbreakt) dus nu snap ik het al helemaal niet meer…

Bijdrager
    Dr. Maddox

Probeer het eens via een testaccount voor je OS. Dan weet je in ieder geval of het probleem daar zit.

Lid
    Pepperonie

Even je iPhone opnieuw opstarten, zou het probleem zo kunnen verhelpen.

Dit doe je door het knopje bovenaan enkele tellen ingedrukt te houden. Op je scherm komt de vraag of je iphone wilt uitzetten, doe dit met behulp van de slider op je scherm.
    Daarna start je hem weer op door het knopje bovenaan enkele tellen ingedrukt te houden.
    Wachten tot je iPhone is opgestart en aansluiten maar op je macbookje!

Dit is wat bij mij altijd helpt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.