4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    dojaro

iPhone in Finder/iPhoto

Klopt het dat ik in de Finder mijn iPhone niet kan zien?
    Ik wil namelijk foto’s back-uppen naar iPhoto, maar ook daar zie ik mijn iPhone niet verschijnen. Sluit ik hem aan, dan start iTunes wel op, dus hij wordt wel herkent.

Iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat ik ook in iPhoto bijvoorbeeld, mijn telefoon terug kan vinden, zodat ik files en foto’s kan vinden?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Dat klopt. De iPhone wordt niet als verwisselbare schijf gezien en dit kan je ook niet zo instellen tenzij je een jailbreak uitvoert (wat ik niet zou aanbevelen).

Wanneer de iPhone is aangesloten is en je iPhoto opent, kan je in iPhoto de albums uit je iPhone syncen of foto’s importeren. Wijst zichzelf zou ik haast zeggen!

Bijdrager
    pinkie

Alles wat je op je iPhone kunt benaderen doe je met iTunes, zelfs het syncen van je foto’s. Importeren van foto’s vanaf je iPhone doe je met iPhoto.

Bijdrager
    Dickie

Ik gebruik zelf geen iPhoto (geen idee waarom niet) dus als alternatief zou je ook Image Capture kunnen gebruiken. Daar kun je ook direct de iPhone benaderen en ook daar de foto’s verwijderen en dergelijke zonder alles eerst te hoeven importen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.