13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    blikkieb

Iphone in bad… scherm werkt voor 3/4

Stom, som stom… M’n iphone heeft een fractie van een seconde in bad gelegen. Snel uitgezet en laten drogen.

Nu werkt het scherm voor 3/4. Dwz de tweede rij icoontjes kan ik niet gebruiken. Die reageren niet. De rest wel. Nu heb ik de icoontjes die daar stonden kunnen verplaatsen door andere daar naar toe te slepen die ik minder gebruik, maar toch lastig.

Iemand enig idee of het scherm softwarematig te calibreren of te resetten valt?

Bijdrager
    BloomPod

Softwarematig zal het niet op te lossen zijn. Je iPhone laten reparen binnen garantie zal ook niet gaan omdat er soort chip in de iPhone zit die aangeeft of er contact met water was. Omdat hij in contact met water was valt de reparatie dus niet binnen de garantie.

Kortom; dat gaat een dure grap worden.

Bijdrager
    Danny van Bakel

Mijn eerste iPhone had dat ook. Die moest omgeruild worden, want het was niet te repareren.

Bijdrager
    Jelle Ages

Als je hem verzekerd hebt, dan kan je hem laten maken, lijkt me. Ik heb mijn iPhone in ieder geval verzekerd.

Jelle

Bijdrager
    jobz

werkt de “tweede rij” wel in andere Apps?

en bekijk het positief : hij is wel mooi schoon.:oops:

Inactief
    Anoniem

Als je hem naar T-Mobile brengt verwijzen die je door naar Solid-Vision… en kost het je:

– reparatiekosten = €428,40
    – onderzoeks- / verzendkosten= €42,50

Een goedkopere oplossing is hem bij één van onderstaande bedrijven te laten repareren. Je kunt ze gewoon mailen en een offerte opvragen.

– iPod-Service.nl
    – Fixsupport.nl

– iPodrepair.nl
    – Tiptoets.nl
    – PDATech.nl

Bijdrager
    Eelke

Is het niet een optie om je contract eenmalig (gratis?) te verlengen? Dan krijg je een nieuwe telefoon maar gaat je contract wel weer voor 2 jaar in.

Ik meen dat dit een mogelijkheid is, correct me if I’m wrong.

Bijdrager
    muijseum

Contract verlengen is een mogelijkheid maar dit gaat dan wederom met twee jaar indien je een iphone wilt hebben. Tel dit op bij de resterende termijn van het huidige contract dat nog loopt en je zit zo 3+ jaar aan je abonnement vast.

Bijdrager
    AppleTim

is hij niet waterdicht??

dan hoef ik er geen… :P

Bijdrager
    bassmac

gelezen in een vergelijkende test dat de iPhone na een paar dagen weer helemaal droog en o.k. was, maar dat was met water zonder zeep….
    hoop voor je dat ie opdroogt…

Bijdrager
    Edwin
    ”jellepelle1234″

Als je hem verzekerd hebt, dan kan je hem laten maken, lijkt me. Ik heb mijn iPhone in ieder geval verzekerd.

Indien die verzekering dit soort schade dekt ben ik zeer benieuwd wat dat kost en sluit je die af via T-Mobile?

Bijdrager
    Hansfree

Even wat anders… Waarom zit je met je iPhone in bad :P? (Photoswap?:evil: )

Bijdrager
    MacSullivan
    ”Hansfree”

Even wat anders… Waarom zit je met je iPhone in bad :P? (Photoswap?:evil: )

:mrgreen:

Ik heb ergens een filmpje gezien dat het glas er redelijk makkelijk is af te halen. Dan droogt ie misschien beter.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.