12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    iDude

iphone in auto

hoi

ik wil min iphone in auto gebruiken: opladen vanuit auto en muziek naar stereoinstallatie.

Ik wil dat allemaal via de dock connector (dus geen jack in de koptelefoonuitgang).
    Weet iemand of hier aparte snoertjes voor zijn om in te bouwen in je auto?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, die zijn er (vanzelfsprekend).

Alles is echter wel afhankelijk van wat er nu in jou auto hangt voor radio, of welke radio je wilt gaan inbouwen.

Zo is er weinig over te zeggen.

Bijdrager
    TRML
    Bijdrager
    snijder

Zelf heb ik een radio waarmee ik audio bluetooth kan streamen. Werkt prima en is dus draadloos, alleen zal je batterij misschien wat sneller leeg gaan.

Bijdrager
    KarelWillem

Een voorbeeld-kabeltje:
    http://www.dealextreme.com/p/3-in-1-usb-3-5mm-aux-audio-data-charger-cable-for-ipod-iphone-2g-3g-3gs-black-1-2m-34654

Hiermee kun je de iPhone op een aux-poort op je radio aansluiten (als die er één heeft uiteraard), en tegelijkertijd opladen.

Bijdrager
    iDude

hoi

karelwillem bedankt!
    Dat ziet er goed uit. Zijn er nog meer van dat soort opties? Ik weet niet hoe je de stroom (achter het dashboard)op een iphone aansluit?
    loopt dit inderdaad via usb? Het kan natuurlijk voor indeauto, dan loopt het via de aansteker, maar ik wil het dus wegwerken. (ik heb geen bluetooth)

thanx

Bijdrager
    Indomarco

Wat dacht je hiervan?

Bijdrager
    Indomarco
    Bijdrager
    JJmac
    Bijdrager
    vinylmasterz
    Bijdrager
    vinylmasterz

als je handig bent & je huidige autoradio een aux in/line in heeft aan de achterkant:

Iphone dock inbouwen in je middenconsole/midden armsteun.
    Een tulp stekker onder middenconsole door naar radio en 12v + rmt maken van dock naar de radio. (de telefoon laadt op als je de radio activeert.

Bijdrager
    bedrocks

Ik gebruik de TomTom iPhone houder met een jack- tulpkabel via een zelfgemaakte opening in het dashboard aangesloten op de Aux ingang van mijn Sonyradio…

Hierdoor kan ik heel makkelijk mijn iPhone draaien van richting ivm video en navigatie..

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.