8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    RobinProductions

iPhone importeren – enkel vragen

hallo,

Ik wil een amerikaanse iphone importeren.
    Maar even enkele vraagjes:

Als ik hem uit amerika importeer hang ik toch vast aan een contract van verizon of AT&t, of hoe los je dat op?

Ze zeggen met unlocken, maar wat ik niet begrijp is dat als je een iPhone wilt syncroniseren dan start iTunes toch automatisch mee op en
    dan zit je toch nog vast aan een amerikaans abbo.

Dan, hoe schakel ik dan over op bv. proximus met mijn ge-unlockte iPhone?

En dan nog een laatste vraag, hoe groot is de kans dat de douane je pakketje onderschept?

Alvast Bedankt!
    Robin

Bijdrager
    Yggdrasil
    Bijdrager
    RobinProductions

jaa ik heb al gezocht zo, maar dat beantwoord de vraag niet: als ik een amerikaanse iphone bestel,
    Zit ikdan vast aan hun abbo? Of hoe gaat dat? als ik hem unlock, dan heb ik mobistar of proximus of eender wat, maar wat dan met het abbo van at&t? gaat dat na de unlock automatisch stop, of hoe gaat dat juist?

Bijdrager
    arieboomsma

In de Apple Store online kun je nu ook simlock vrije iPhones kopen. Probleem opgelost lijkt me.

Bijdrager
    Yggdrasil

@ Robin: Je stelde meerdere vragen, er is dus geen sprake van dé vraag. Een van de vragen was hoe de douane omgaat met je iPhone. Het derde topic geeft je het antwoord.;)

@ jj.jonker: De simlockvrije iPhones uit Amerika worden enkel verstuurd naar Amerikaanse adressen.

Bijdrager
    Oppie

Als dit je vragen zijn (en blijven), moet je er zeker niet aan beginnen.

@Niiiiiickk: jj bedoelt gewoon de NL Online Apple Store, vermoed ik.

Bijdrager
    Yggdrasil

Oh, dat kon ik niet afleiden uit zijn antwoord, gezien de TS vroeg om een iPhone te importeren uit de VS.;)
    Hij (de TS) kan inderdaad best jouw advies volgen. Een hele boel om die telefoon in Nederland te krijgen om hoogstens een euro of vijftig uit te sparen…

Bijdrager
    iep

Maak er maar België van. Proximus is geen telco hier in Nederland, wel bij onze zuiderburen:) Daar was het al sinds de 3G mogelijk om ‘m zonder abo te kopen (in een echte winkel, niet bij de online Apple store!). Dan heb je dus alles in je eigen land incl. de garantie. Misschien iets duurder maar als bijv. de douane je er tussenuit pikt dan mag je alsnog de nodige belastingen en heffingen gaan betalen en is je voordeel weg. Plus dat je ook niet aan een contract van AT&T zit (de Verizon versie werkt hier niet eens). Vanwaar de wens om te importeren?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.