6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    wout3r

iPhone + iCal synct niet

Hallo allemaal,

Ik heb veel gezocht op internet maar de problemen kwamen niet echt overeen met mijn probleem. En de oplossing dus ook niet.
    Mijn iCal, contacts etc. synchroniseerde voorheen met MobileMe, sinds een aantal weken synchroniseerde hij niet meer met iCal en sinds vanochtend ook niet meer met zijn contacten (ben ineens 80% kwijt).

Nu heb ik mijn MobileMe account verwijderd en met “de hand”gesynchroniseerd met gevolg dat mijn contacts wél synchroniseerd maar mijn iCal nog steeds niet.

Ik zag wel een oplossing voorbij komen met een hele nieuwe account alleen wil ik die het liefst vermijden omdat ik dan heel moeilijk moet doen met mails/itunes/ical/contacts etc. overzetten.

Heeft iemand een oplossing hiervoor?
    Alvast bedankt!

P.s. Ik heb een iPhone 3G met de laatste updates en een MBP met 10.5.5

Bijdrager
    iJack

Ik zou even wachten als ik jou was want bij mij doet de sync het ineens niet meer van MobileMe naar iCal… Hebben meer mensen problemen hiermee?

Bijdrager
    Ruber

hier idem! hij blijft syncen en als ie stopt krijg ik n melding dat t is vanwege inconsistente gegevens en dat k moet zorgen dat de gegevens op de iMac geldig zijn en dan de sync opnieuw moet instellen. k hoop dat dit t zelfde is en dat t vanzelf oplost …

Bijdrager
    wout3r

Ja over die melding heb ik meer gelezen inderdaad. Maar ik krijg totaal geen foutmelding o.i.d.

Bijdrager
    SanderMichelsen

Hier precies hetzelfde. Wij hebben 3 iPhones in gebruik en het synchroniseren met iCal gaat vaker fout dan goed.

Het handmatig door pushen van de gegevens (vervang gegevens op http://www.me.com door gegevens op Mac) via systeemvoorkeuren lost het probleem altijd op, alleen gaan daar wel weer gegevens bij verloren, zeker als er meerdere iPhones gesynchroniseerd moeten worden.

Ook het verwijderen van de account lost het probleem niet definitief op. Mocht iemand een oplossing hebben, ook ik houd mij aanbevolen.

Bijdrager
    wout3r

Nog niemand die iets heeft gevonden? Ik begin het toch wel erg vervelend te vinden nu..

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.