5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    error

iPhone hoesje… echt of knappe namaak?

Ik ben op zoek naar een origineel leren hoesje voor de iPhone X uit 2017. Mijn huidige hoesje is gaar. Omdat er veel namaak in omloop is doe ik steeds eerst navraag bij verkopers. Het modelnummer voor dit product is MQTD2ZM/A.

De eerste shop waar ik een kocht stuurde mij een exemplaar uit 2018 voor een iPhone Xs, dus die ging terug.

De tweede shop waar ik een kocht stuurde mij een hoesje met modelnummer MQTD2FE/A. Alles ziet er goed uit (doosje, hoesje, Apple-logo preeg, tekst binnenzijde hoesje e.d.) maar als ik zoek naar dat specifieke modelnummer zie ik alleen sites in Japan, Korea en Japan.

Is MQTD2FE/A een modelnummer specifiek voor die markt of heb ik hier een hele knappe namaak?

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Gewoon bij Apple zelf kopen, beslist geen namaak!!!!!

Bijdrager
    error

Dit type verkoopt Apple sinds 2018 niet meer.

Bijdrager
    Jorik
    Bijdrager
    error

Een iPhone X past ook in een iPhone Xs hoesje… maar de camera is in 2018 een fractie opgeschoven waardoor de uitsparing voor de lens niet meer perfect aansluit op een iPhone X. Vandaar dat ik een origineel iPhone X hoesje uit 2017 zocht.

Die MQTD2FE/A is vast een origineel… maar wellicht weet iemand hier iets over dat verschil in modelnummers voor de verschillende markten in de wereld.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.