17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    hucks

iphone: hoe valse iphone te herkenen? en meer

hej ik weer:D
    mijn vader kwam gistere thuis dat iemand op zijn werk een iphone verkoopt nu is mijn vraag omdat ik zo tweede hands niet echt vertrouw, hoe zou ik de iphone kunne herkennen dat ie echt of vals is? hoe kan ik zien of het wel een 3g is?

stel hij is echt dan koop ik hem en dan had ik nog een vraagje: zou ik hem jailbreken ofniet? zoja waarom, zonee waarom

bedankt voor de hulp alvast jongens

ps: gelieven wel berichtj acter te laten waarom wel te jailbreaken en waarom niet

Bijdrager
    reneo

Of draai de vraag om: zou ik de de iphone niet jailbreaken…?!?

Als er een mogelijkheid is, waarom zou je deze dan overwegen? je kan op de trein stappen, maar er ook onder? Ga je je dat dan ook afvragen?

De eerste anderhalf jaar dat de iphone er was, was het wel nodig. Maar de appstore geeft zoveel mogelijkheden, dat je je kan afvragen wat het jailbreaken daar nog aan toe gaat voegen… Instabieler? ja… Trager? waarschijnlijk wel… En wat krijg je daar voor terug?

Een valse iPhone herken je vrijwel gelijk: Op de achterkant staat het logo en het woord ‘iphone’ veel te groot. En als je hem aanzet, dan valt het toestel ook vrijsnel door de mand… althans, als je een echte gewend bent… das misschien toch wel moeilijk uit te leggen.
    Dat de iPhone 3G is en niet een ouder model is ook vrij gemakkelijk. De 3G is aan de achterkant zwart of wit en de oude is van alu!

Bijdrager
    hucks

oke bedankt
    dus eigelijk is er geen voordeel van jailbreaken meer

Bijdrager
    reneo

ik vind van niet, maar er zijn vast mensen die er wel voordelen van zien…

Bijdrager
    Nietzman
    ”hucks”

ps: gelieven wel berichtj acter te laten waarom wel te jailbreaken en waarom niet

Een bericht achterlaten? Op een forum? Ruig.

Bijdrager
    hucks

ty

Bijdrager
    JWVD

Vervangbare batterij en een meegeleverde stylus zijn ook vaak kenmerken van clone’s.
    En het iPhone scherm voelt als echt glas, is glad en je kan er lekker over vegen. De meeste touchscreens van clone’s zijn van slechte kwaliteit, stroef en pixelig.

Bijdrager
    Rolf

Ik weet niet of dit helpt: er schijnen ook nep iPods te zijn. Die schijnen onder andere te herkennen te zijn aan het NIET kantelende beeld als je de iPod 90 graden kantelt. Wellicht doet de iPod functie van een nep iPhone dat dan dus ook niet…..en ook niet bij Safari…..

tja, is maar een suggestie. Heb nog geen nepperd in handen gehad.

Bijdrager
    soulutions
    ”hucks”

gistere … kunne … jailbreken ofniet? zoja waarom, zonee waarom … berichtj acter

Ik dacht dat dat gebrekkige taalgebruik alleen door Hollanders gedaan werd…

Moderator
    Pete.Z

Alleen bij het officiele dictee……op internet laat ook onze goede buur alles los zo te zien.:wink:

Bijdrager
    hucks

ik vind waarom zou je je mooi aan de zinsbouw enzo moeten houde op een forum? zolang iedereen elkaar verstaat ik vind dit veel vlotter typen dan dat ik mooie prefecte zinsbouw moet doen hoor

Bijdrager
    soulutions

:cry: :sealed:

Bijdrager
    MacbookTo

Nou, zonder punten en hoofdletters is het slecht te lezen en lees ik het dus niet.

Bijdrager
    Island
    ”hucks”

ik vind waarom zou je je mooi aan de zinsbouw enzo moeten houde op een forum? zolang iedereen elkaar verstaat ik vind dit veel vlotter typen dan dat ik mooie prefecte zinsbouw moet doen hoor

Volgens mij is hij ook niet direct de dichtste gebuur hoor, maar verblijft hij hier enkel :).
    Jailbreaken lijkt mij ook nogal nutteloos geworden, misschien dat het wel handig zou zijn als je geen 99cent wil gooien voor dat ene progje die je doodgraag wil hebben..

Bijdrager
    ckafe

Goed taalgebruik toont ook respect voor de lezer.

Bijdrager
    Nielso
    ”hucks”

mijn vader kwam gistere thuis dat iemand op zijn werk een iphone verkoopt nu is mijn vraag omdat ik zo tweede hands niet echt vertrouw, hoe zou ik de iphone kunne herkennen dat ie echt of vals is? hoe kan ik zien of het wel een 3g is?

stel hij is echt dan koop ik hem en dan had ik nog een vraagje: zou ik hem jailbreken ofniet? zoja waarom, zonee waarom

bedankt voor de hulp alvast jongens

Leer eens typen.

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.