18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    MickFree

iPhone herstelt niet meer

Hoi,

Ik kreeg gister ineens uit het niets zo’n scherm met iTunes op mijn iPhone. Dit had ik al wel eens vaker gehad en na een tijdje was het weer weg gegaan. Alleen deze keer niet. Ik heb m’n iPhone dus aangesloten op m’n pc en geprobeerd te herstellen via iTunes. Alleen kreeg ik een foutcode(40), waardoor hij niet kon herstellen. Ik heb van alles geprobeerd(via internet): Recovery Mode, Alle andere USB eruit halen, aansluiten op een andere pc, nieuwe iTunes downloaden, proberen met een ander account van mijn pc en ga zo maar door. Niets lukt, ben ten einde raad.

Iemand de goude oplossing?

Gr

Bijdrager
    gtalien

Al eens proberen te herstellen in DFU-mode? DFU Mode Tutorial

Zie het als een soort grondige Recovery Mode ;P

Bijdrager
    MickFree

Ja, ook al geprobeerd. Via een andere handleiding op internet, alleen wat ik niet helemaal begreep was; nadat ik dan dit kreeg : Na precies 10 seconden, laat de Sleep/Wake button los. Hou de home button ingedrukt tot iTunes
    komt met een popup bericht waarin staat dat het een iPhone heeft gevonden in recovery mode. Moest ik hem daarna gewoon weer herstellen? Of moest je nog meer doen? Ik heb na deze pop up in ieder geval gelijk geprobeerd de iPhone weer te laten herstellen alleen kreeg weer die fout code.

Bijdrager
    MickFree

..

Bijdrager
    MickFree

Eerst was het fout 40, nu is het ineens fout 28.

Dit staat er over fout 28:

Fout 23, 28, 29, 1002, 1011, 1012, 1013, 1014, 1611: deze fouten wijzen mogelijk op een probleem met de hardware van uw apparaat. Volg de stappen in dit artikel en probeer een herstel uit te voeren terwijl het apparaat is aangesloten op een 30-pins dockconnector-kabel, een computer en netwerk waarvan u zeker weet dat die goed werken om er zeker van te zijn dat dit probleem te wijten is aan het apparaat. Wanneer het MAC-adres ontbreekt of het IMEI een standaardwaarde is (00 499901 064000 0), kan dit ook een probleem met de hardware bevestigen.

Ik snap dit niet helemaal, zou iemand me aub uit kunnen leggen wat ik moet doen?

Mvg

Bijdrager
    gtalien

Als het inderdaad een hardwareprobleem is (en daar lijkt het wel op, na wat geGoogle op error 28), dan is het de vraag of je hem bij T-Mobile kunt laten repareren mits je nog garantie hebt. Is deze niet van T-Mobile of is de garantie verlopen, dan zou ik ipod-service.nl aanraden. Die hebben mij vaker uit de brand geholpen met iPhones en iPods.

Bijdrager
    MickFree

Ik heb m’n iPhone nu denk 10 maandjes dus garantie heb ik nog wel. Alleen ik heb hem besteld op het internet en heb hem daarna afgehaald bij het postkantoor. Een bonnetje of iets dergelijks zat er niet bij, enkel het doosje. Hele domme vraag maar heb ik nou geen garantie of zit er iets in het doosje of wat?

Bijdrager
    MickFree

Iemand?

Bijdrager
    gtalien

Op internet besteld.. Op Marktplaats? Of een online winkel? Je zult sowieso even aan moeten kloppen bij de persoon/winkel die jou de iPhone heeft verkocht.

Bijdrager
    MickFree

Een online winkel, maar dit heeft toch niks met de desbetreffende shop te maken?

Bijdrager
    MickFree

?

Bijdrager
    gtalien

Natuurlijk moet je dan bij die online winkel zijn. Als ik een TV koop bij de Mediamarkt en die gaat vervolgens kapot binnen de garantieperiode, dan moet ik bij de Mediamarkt aankloppen, niet bij Super de Boer. Hetzelfde geldt voor jouw iPhone. Om welke online winkel gaat het trouwens?

Bijdrager
    MickFree

Het gaat om http://www.2call.nl

Bijdrager
    gtalien

Gewoon even bellen, heb daar al een aantal keer telefoons besteld, lijkt me wel gewoon te vertrouwen:)
    2Call Contact-pagina

Bijdrager
    MickFree

Heb gebeld, zou hem dan moeten opsturen maar dan wordt er waarschijnlijk weer vochtschade geconstateerd dus dat heeft ook niet echt zin.

Bijdrager
    Buzzin Hornet

Vochtschade kun je zelf checken, zit een sensor in de koptelefoonaansluiting (onderin), een in de dock connector (blokje in het midden) en twee bij de batterij. Je kunt de iphone best eenvoudig openschroeven. De vier stickers moeten wit zijn, is er 1 rood dan heb je vochtschade. Check eerst de twee aan de buitenkant voordat je hem open maakt.

Hier kun je hem ook wegbrengen: http://www.leliveld.nl/. Ik had zelf een UK iphone die daar gratis is vervangen.

Bijdrager
    MickFree

Had hem al naar t-mobile opgestuurd en hun zeiden dat de iPhone vocht schade had, dus checken is niet nodig. Heb net m’n inboedelverzekering een mailtje gestuurd, kijken of hun wat kunnen doen..

Als iemand nog suggesties heeft:)

Bijdrager
    MickFree

?

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.