4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    stephaniejacobs

iphone herstelt, geeft nu aan dat hij gesimlocked is

hallo,

ik kom vanmiddag terug van vakantie en sluit mijn iphone aan op mijn computer, hier geeft itunes aan dat er een update beschikbaar is dus deze laat ik installeren. mijn iphone wordt gewoon gesynchroniseerd. hierna blijft itunes aangeven dat mijn iphone in herstelmodus is en dat ik hem moet herstellen. ik heb geprobeerd de thuisknop en de knop bovenop tegelijk in te drukken, ik heb een nieuwe versie van itunes gedownload en mijn computer opnieuw opgestart. itunes bleef echter hetzelfde aangeven. ik heb op internet gelezen dat ik mijn iphone moest herstellen en daarna de reservekopie kan selecteren. ik heb dus mijn iphone herstelt maar hij geeft nu aan dat hij gesimlocked is. ik heb hem echter in zwitserland simlock vrij gekocht. hoe kan dit? wat kan ik doen? ben ik nu alles kwijt wat erop stond? Help mij AUB?! Alvast bedankt!

Bijdrager
    Fester

Misschien je Simlock code invoeren? Vanaf fabriek is dat meestal 0000.
    Hoop dat het lukt

Moderator
    Strifer

Of de pincode van de ingestelde simlock. Wanneer een iPhone herstart en er een code voor de sim op zit (instelbaar door de gebruiker) wordt er opnieuw naar deze code gevraagd.

Er is dus een verschil tussen een Simlock (waardoor de iPhone alleen maar met bepaalde simkaarten wil werken) en een pincode op de simkaart (daar waar de iPhone naar vraagt na een herstart van de iPhone, bovenop de gewone toegangscode die je misschien hebt ingesteld).

Bijdrager
    Lauwrence

Wat Strifer al zegt…

Simlockvrij wil zeggen dat je het toestel met iedere SIM kaart gebruiken kan, echter de PIN code voor jouw SIM kaart is iets anders, nl. een toegangscode die jij ofwel zelf hebt ingesteld of vanuit jouw provider aanwezig is.

Niets aan de hand dus, gewoon even jouw PIN code invoeren en klaar, evt. PUK code bij de hand houden mocht je de PIN niet meer weten.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.