6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    dankersruud

iPhone herstellen

Misshcien een hele domme vraag die ik nu ga stellen:

Ik krijg iedere keer een foutmelding op me iphone: Dit accesoire is niet bedoeld voor de iphone, dit is gewoon als ik hem vast heb en er niks mee doe. Opzich vind ik het niet zon probleem maar me batterij word er niet beter op. is het een idee om hem bij itunes te herstellen? en kan ik hem vervolgens gewoon weer unlocken in liberty+ of denk ik nu te makkelijk?

Bijdrager
    queenfan

welke firmwareversie heeft jouw iPone????

Alles vanaf 2.0 kan je niet jailbreaken met liberty +, op iPhoneclub.nl kan je een costumfirmware downloaden om naar 2.0 of hoger te gaan.

Bijdrager
    dankersruud

ik run nu 1.1.4
    Kan ik hem gewoon updaten in itunes en dan unlocken via pwnage tool? (ja ik ben noob)

Bijdrager
    queenfan
    ”dankersruud”

ik run nu 1.1.4
    Kan ik hem gewoon updaten in itunes en dan unlocken via pwnage tool? (ja ik ben noob)

Wil je naar 2.0 of hoger kijk dan op de volgende link….
    http://www.iphoneclub.nl/forum/f14/iphone-modding/f17/iphone-1-0-jailbreak-unlock/16747-1-0-pwnage-2-0-verzameltopic-osx-versie.html

en

http://www.iphoneclub.nl/forum/f14/iphone-modding/f17/iphone-1-0-jailbreak-unlock/21451-1-0-pwnage-2-1-verzameltopic-osx-versie.html

Bijdrager
    dankersruud

thanks, maar als ik de boatloaders wil laden, die ik gewoon download van de handleiding, staat er:
    sorry, but that doesn’t appear to be the proper file?[/u]

Bijdrager
    queenfan

Wat je kan doen is het volgende…….

Update iTunes naar versie 8
    koppel je iPhone aan iTunes en laat het synchroniseren
    download de costum firmware die te vinden is via deze link
    Zet je iPhone in DFU (Mac) of Herstelmodus (Windows)
    Alt + herstel (Mac) of Shift + Herstel (Windows) en selecteer de costum firmware
    Wacht een aantal minuten als er gevraagd wordt om je pincode in te vullen doe dit
    Bootneuter zal automatich opstarten
    Na een aantal minuten is dit ook gereed en begin met het terugzetten van je reservekopie

En zie hier je hebt een iPhone met 2.1, volgens iphoneclub.nl kan dit, kijk anders ook een goed rond op deze site daar zijn genoeg mensen die je kunnen helpen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.