6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Boomer

iPhone heet tijdens opladen na installatie iOS5

Mijn iPhone wordt ontzettend heet tijdens het opladen (na de batterij drain!). Voor de installatie van iOS5 was dit niet het geval. Zijn er meer mensen die hier last van hebben en heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt voor de reacties.

Bijdrager
    Artell

Kan hier bij mij geen verschil opmerken. Ben je je iPhone niet toevallig met een iPad lader aan het opladen??

Bijdrager
    Boomer

Goede vraag, maar nee. De iPhone 4 wordt opgeladen met een orginele iPhone oplader.

Moderator
    Strifer

Ik begrijp de batterij drain opmerking niet. Heb je ‘m volledig leeg laten lopen? Anyway, ik heb ook weleens gehad dat ie erg warm werd tijdens het opladen van mijn iPhone 4. Het afsluiten van apps en een reboot loste het op. Gebeurt het elke keer?

Bijdrager
    Afroman
    Artell op 18 oktober 2011

Kan hier bij mij geen verschil opmerken. Ben je je iPhone niet toevallig met een iPad lader aan het opladen??

Maakt dat uit dan?

Bijdrager
    Boomer

Het schijnt inderdaad uit te maken. de iPad lader levert 2 ampere en de iPhone 1 ampere. De ipad opladen met een iPhone lader lijkt mij trouwens geen probleem.

Het probleem is trouwens verholpen. De automatische berichten die vanaf je iPhone naar Apple worden verstuurd was het probleem. ook batterij daalde in 45 minuten 25%, vandaar de drain.

Alles is opgelost . Nu na 1 1/2 uur nog steeds 100% en de iPhone-temperatuur is weer okay.

Thanks voor jullie reacties.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.