14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    mblokhuis

iPhone heeft samen met mij een regenbuitje gehad ;(

Was net op weg naar huis, en naar 15 minuten op de fiets begon het te regenen. Eigenlijk goot het gewoon, en had natuurlijk mijn iPhone in m’n broekzak. Moest nog 15 minuten fietsen en schuilen ging niet, weilanden.

Toen ik thuiskwam en m’n iPhone uit mijn broekzag haalde kreeg ik de melding “Dit accesoire is……..”. Maar er zat geen accesoire aangesloten.

De telefoon was wel nat geworden, toen ik mij had afgedroogd zag ik die melding nogmaals. Heb toen de iPhone uitgezet, en zo goed mogelijk afgedroogd. Maar als ik mijn telefoon schud komt er volgens mij wel vocht uit.

Nou is mijn vraag wat kan ik het beste doen?
    En mijn tweede vraag is als die defect is wordt dit dan door mijn iPhone verzekering (afgesloten bij T-mobile) vergoed.

Bijdrager
    Dagaloni

Je moet een dag of twee laten drogen en dan aanzetten. NIET MEER AANZETTEN! Kan kortsluiting veroorzaken..

Helaas is je garantie verlopen omdat er water in zit..

Bijdrager
    diotav

Ongelukkige zaak .. mocht je inderdaad een verzekering extra hebben afgesloten neem ik aan dat je hier aanspraak op kan maken. Sowieso zou ik bovenstaand advies inderdaad even afwachten.

Bijdrager
    Gastonw

Drogen inderdaad.

Ik heb gehoord dat een vader van een vriend z’n telefoon toen die nat was geworden in de oven had gelegd. Toen ‘ie m er uit haalde deden alle functies het weer, behalve de camera. Toen legde hij m weer in de oven. Toen deed alleen de camera het nog maar :P… Proberen waard he;)

Bijdrager
    celie

het blijft gevoelige elektronica. Water en hitte.. Vandaag had ik op de iphone een grote uitroepteken met een waarschuwing voor de temperatuur. Maar ja.. 30 graden in het zonnetje. Maar hij doet het nog!

Bijdrager
    mblokhuis

Bedankt voor de reacties, dan zal ik hem maar laten drogen. Zal erg moeilijk worden voor mij, gebruik hem bijna continu.

Zal gelijk ook even de verzekering van T-mobile bellen om te vragen off zoiets vergoed wordt. Als dit vergoed wordt raden jullie mij dan aan om eerst af te wachten off meteen een claim in te dienen.

Ik bedoel, het kan natuurlijk ook zijn dat die over een tijdje toch problemen geeft.

Bijdrager
    Xcode
    ”mblokhuis”

Ik bedoel, het kan natuurlijk ook zijn dat die over een tijdje toch problemen geeft.

Ja, die kans is zéker aanwezig. Met het oog op oxidatie… etc.

Bijdrager
    mblokhuis

Heb net met T-Mobile verzekering gebeld, en waterschade wordt bij de verzekering die ik heb wel vergoed (“T-Mobile ProAssist Gegarandeerd Plus”).

Morgen komen ze hem ophalen, doorlooptijd is alleen wel 2-5 weken. Dat is dus wel balen zeg :oops: :cry: :oops: :cry:

Maar ik laat hem voor de zekerheid nakijken, stel dat die toch schade heeft opgelopen.

Ps. Wie kent er een afkickprogramma voor mensen die langere tijd geen iPhone kunnen gebruiken.

Bijdrager
    sypie

Een iMac of MacBook met losse glazen plaat er voor. En maar denken dat het een touchscreen is… En bellen doe je dan maar tijdelijk met SKype o.i.d.

Bijdrager
    switched12

Ps. Wie kent er een afkickprogramma voor mensen die langere tijd geen iPhone kunnen gebruiken.

Dat zal een lastige periode voor je worden ik leef met je mee
    misschien een dummy van karton maken lol:D :D :D :D

Geblokkeerd
    Breuf

En wat kost zo’n “T-Mobile ProAssist Gegarandeerd Plus” verzekering?

Bijdrager
    mblokhuis
    ”switched12″

Ik denk dat ik morgen maar even ga rondhangen bij de Apple Reseller in het centrum :wink:

Bijdrager
    mblokhuis
    ”Breuf”

En wat kost zo’n “T-Mobile ProAssist Gegarandeerd Plus” verzekering?

Als ik het goed heb kost het 7,95 per maand, is wel prijzig. Maar ben nu wel blij dat ik het afgesloten heb.

Bijdrager
    switched12
    ”mblokhuis”
    ”switched12″

Ik denk dat ik morgen maar even ga rondhangen bij de Apple Reseller in het centrum :wink:

De verkoper vraagt kan ik u helpen
    Jij nee ik kijk even
    Verkoper wij gaan sluiten!
    Jij tot morgen

:D :D :D :D

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.