-
Q:
iPhone headset kapot
Hallo,
Ik heb sinds een maand een nieuwe iPhone 4 in bezit en sinds een tijdje doet het rechter oortje van de headset het niet meer. Ik had ergens gelezen dat je nieuwe aan kan vragen via de support-pagina van Apple. Hoe gaat dat in z’n werk? Ik kan het namelijk niet vinden.
Fabian
Niks APR ,die sturen je doodleuk weer weg (onterecht natuurlijk) , het beste kun je het via de Apple website of via AppleCare via de telefoon doen. In beide gevallen heb je wel een creditcard nodig omdat je eerst een vervangende headset krijgt en achteraf de oude terugstuurt.
Overigens een APR geeft nooit ter plekke vervangende onderdelen mee. Die nemen altijd eerst het defecte in , bestellen dan pas een nieuwe die je dan een paar dagen later kunt afhalen. (en ja zelfs voor zoiets eenvoudigs als een headset of usb kabel)
@ Pascalvilt: Wat een hoop onzin die jij daar neerschrijft zeg. Hoezo, headphones bestellen? Elke APR heeft dergelijke oortjes op voorraad, al was het maar ’n paar of vijf.
Ik heb sinds de aankoop van mijn iPhone 4 in augustus al 2 paar oortjes versleten. Telkens nieuwe gekregen binnen garantie. Precies rond eind september was het eerste paar kapot. Ik ben gewoon de APR ingestapt en ze hebben me meteen een nieuw pakje gegeven. Ik heb toen ook een extra-paar gekocht voor reserve. Mijn volgende oortjes worden géén Apple’s meer. Dat staat vast.
Maar terugsturen? No way, kunnen ze ook niet, de iPhone is nog in garantie en daarbij komen alle onderdelen. Wat ze wel in vraag kunnen stellen is hoe je ze behandelt. Als je ze om je iPhone rolt blijkt dat schadelijk te zijn, maar zoiets doe ik niet, ik plug ze uit en steek ze gewoon weg in een hoesje.
Nooit last van gehad, heb m’n iPhone ook bij T-Mobile vandaan en tot nu toe is 2x m’n dockconnector kabel kapot gegaan. Kreeg de eerste keer bij een APR gelijk een nieuwe mee, de andere keer moest hij besteld worden maar een klein weekje later kreeg ik alsnog m’n kabel.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.