19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    iFabian

iPhone headset kapot

Hallo,

Ik heb sinds een maand een nieuwe iPhone 4 in bezit en sinds een tijdje doet het rechter oortje van de headset het niet meer. Ik had ergens gelezen dat je nieuwe aan kan vragen via de support-pagina van Apple. Hoe gaat dat in z’n werk? Ik kan het namelijk niet vinden.

Fabian

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    Chorro

Heb je het met andere oordopjes niet? Ik zou eerst dat eens controleren als je dat nog niet had gedaan :sarcastic:

Bijdrager
    iFabian

Nee, ik heb andere oortjes van Sennheiser en die werken perfect. Dus daar ligt het niet aan.

Bijdrager
    Chorro

Dan zou ik als ik jou was even naar een APR gaan, zij weten wel van die regelingen en misschien dat ze je gelijk een nieuwe headset kunnen geven.

Bijdrager
    Pascalvilt

Niks APR ,die sturen je doodleuk weer weg (onterecht natuurlijk) , het beste kun je het via de Apple website of via AppleCare via de telefoon doen. In beide gevallen heb je wel een creditcard nodig omdat je eerst een vervangende headset krijgt en achteraf de oude terugstuurt.

Overigens een APR geeft nooit ter plekke vervangende onderdelen mee. Die nemen altijd eerst het defecte in , bestellen dan pas een nieuwe die je dan een paar dagen later kunt afhalen. (en ja zelfs voor zoiets eenvoudigs als een headset of usb kabel)

Bijdrager
    iFabian

Ik zat daar ook te kijken, maar waar kan je aangeven dat iets kapot is?

Bijdrager
    Yggdrasil

@ Pascalvilt: Wat een hoop onzin die jij daar neerschrijft zeg. Hoezo, headphones bestellen? Elke APR heeft dergelijke oortjes op voorraad, al was het maar ’n paar of vijf.

Ik heb sinds de aankoop van mijn iPhone 4 in augustus al 2 paar oortjes versleten. Telkens nieuwe gekregen binnen garantie. Precies rond eind september was het eerste paar kapot. Ik ben gewoon de APR ingestapt en ze hebben me meteen een nieuw pakje gegeven. Ik heb toen ook een extra-paar gekocht voor reserve. Mijn volgende oortjes worden géén Apple’s meer. Dat staat vast.

Maar terugsturen? No way, kunnen ze ook niet, de iPhone is nog in garantie en daarbij komen alle onderdelen. Wat ze wel in vraag kunnen stellen is hoe je ze behandelt. Als je ze om je iPhone rolt blijkt dat schadelijk te zijn, maar zoiets doe ik niet, ik plug ze uit en steek ze gewoon weg in een hoesje.

Bijdrager
    iFabian

Maar mijn iPhone komt bij de T-Mobile vandaan. Kan je dan gewoon bij een willekeurige APR binnenstappen en zeggen dat je nieuwe wilt, omdat je huidige kapot zijn?

Bijdrager
    Chorro

Ja, dat maakt niet uit. Apple is Apple.

Wat T-Mobile zou doen is je een nieuwe headset meegeven en de kosten declareren bij Apple, een APR doet niet anders dan dat T-Mobile doet :sarcastic:

Bijdrager
    iFabian

Oke! Bedankt voor de info! Dan loop ik morgen even de APR binnen.:)

Bijdrager
    Nickalicious

Je zult van een koude kermis thuiskomen bij een APR. Lees eens je contract door, daar staat toch echt duidelijk dat je bij T-Mobile moet zijn. Daar heb je immers voor getekend.

Bijdrager
    KarelWillem

Oortjes wisselen doe je inderdaad via T-Mobile als je hem daar gekocht hebt.

Bijdrager
    Chorro

Nooit last van gehad, heb m’n iPhone ook bij T-Mobile vandaan en tot nu toe is 2x m’n dockconnector kabel kapot gegaan. Kreeg de eerste keer bij een APR gelijk een nieuwe mee, de andere keer moest hij besteld worden maar een klein weekje later kreeg ik alsnog m’n kabel.

Bijdrager
    iFabian

Ik heb dat contract doorgelezen, maar kan niet iets over vinden. Moet ik dan gewoon met de bon naar T-Mobile gaan?

Bijdrager
    iFabian

Of kan ik gewoon binnenlopen met m’n iPhone en kapotte oortjes en vragen of ik nieuwe kan krijgen?

Bijdrager
    KarelWillem

Dat kan. Je zal ze niet krijgen. Maar het kan wel.:wink:

Bijdrager
    iFabian

Dus sowieso de bon meenemen? Wat eigenlijk altijd moet.:razz:

Bijdrager
    KarelWillem

Dat lijkt me wel. Garantie = bon. Bon = garantie.

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.