16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    suzanne12

iphone hardware

hallo,

ik heb een iphone 3gs 16 gb maar deze loopt de heel tijd vast. nadat ik met itunes heb gesynchroniseerd of hersteld heb ik het zelfde probleem. heeft iemand nog een andere oplossing?

gr

Bijdrager
    Nickalicious

Als je hem gaat herstellen via iTunes, zet je dan ook een backup terug? Zo ja, doe dat dan eens niet en kijk nogmaals of die vastloopt e.d. Dus gewoon vanaf scratch.

Bijdrager
    suzanne12

helaas heeeft dat ook geen enkele zin!

Bijdrager
    Nickalicious

Heb je nog garantie?

Bijdrager
    suzanne12

nee helaas dat heb ik niet meer.

Bijdrager
    Nickalicious

Dan weet ik ook niks meer, sorry:(

Bijdrager
    suzanne12

hmm helaas dan maar! bedankt in ieder geval

Geblokkeerd
    Anoniem

Dus je hebt’m 100% terug gebracht naar de af-fabriek status? En nog crasht ie? Op wat voor manier crasht ie dan? En waar reageert ie wel/niet meer op?

D’r is toch wat meer info nodig voor troubleshooting:)

Bijdrager
    suzanne12

nou hij reageert op dit moment helemaal niet meer. ik krijg hem niet unlocked en heel het touchescreen lijkt het niet meer te doen….

Geblokkeerd
    Anoniem

Wel wel, klinkt alsof ie echt hardwarematig kaduuk is. Dat, of het kabeltje zit los…

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik zie in je andere topic dat je de boel wilt repareren:)

Je zal inderdaad glas+digitizer moeten vervangen, dus koop het als setje… Dat scheelt jullie weer werk.

Bijdrager
    suzanne12

dat klopt maar nu begin ik te twijfelen omdat het touchescreen het ook al niet meer doet!

Bijdrager
    suzanne12

en als het aan de hardware zou liggen wat zou ik dan kunnen doen?

gr

Geblokkeerd
    Anoniem

Het is “touch” screen, niet “touche”… We zijn niet aan het schermen;)

En de digitizer is wat jij noemt het touch-gedeelte. Je hebt het stuk glas, je hebt de digitizer en je hebt het beelscherm. De eerste twee zitten aan elkaar en kan je het makkelijkste in z’n geheel vervangen, als ik mij niet vergis.

Interessante vraag is of je Phone nog wel reageert op de fysieke knoppen. Doet de power button het nog? De home knop? De volume rocker en de mute knop? Zo ja, dan is het echt het scherm. Zo nee, dan is je hele iPhone gaar.

Bijdrager
    suzanne12

oh ja ik zie het haha typ foutje sorry!

alle fysieke knoppen doen het wel gewoon dus als ik een digitizer koop kan ik hem waarschijnlijk gewoon repareren?

Geblokkeerd
    Anoniem

Uhuh, maar zoals anderen al zeiden is het misschien makkelijker om het kant en klare setje van digitizer+glas te nemen. Hoef je minder te prutsen.

Kijk maar:)

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.