15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    bartvd

iphone: handsfree bellen in de auto?

hallo,

ik zie door de bomen het bos niet meer.
    Wat is handig om te gebruiken om handsfree te bellen in de auto met de iphone 3gs?
    wat gebruiken jullie?

bedankt

Bijdrager
    patrickheiloo

Wij gebruiken een Pioneer Avic Navigatiesysteem/autoradio met Bluetooth. De iPhone word automatisch herkend als je de auto instapt. Volgens mij werken vrijwel alle bluetooth handsfree mogelijkheden wel. Wellicht nog beter met iOS 4.1 (nog niet getest).

Bijdrager
    baziel

Ik gebruik de tomtom car kit, hier wat gebruikservaringen…

Bijdrager
    Koetjesreep
    patrickheiloo op 05 september 2010

Wij gebruiken een Pioneer Avic Navigatiesysteem/autoradio met Bluetooth. De iPhone word automatisch herkend als je de auto instapt. Volgens mij werken vrijwel alle bluetooth handsfree mogelijkheden wel. Wellicht nog beter met iOS 4.1 (nog niet getest).

Idem

Bijdrager
    Trat

Gewoon de koptelefoon die bij de iPhone zat. In de auto neem ik sowieso zelden telefoon aan: bellen later maar terug…

Bijdrager
    bouncer

Jabra SP700

Moderator
    Pete.Z

Sony BT-3700 radio met BT, werkt perfect.

Bijdrager
    KarelWillem

Een bluetooth headsetje.

Met los oortelefoontje. Want zo’n apparaat achter je oor is zó Schoonenberg.

Bijdrager
    Jeroen-W

Parrot 3200 – nooit problemen!

Bijdrager
    madcat

Parrot 9200, bevalt prima.

Bijdrager
    checkmac

idd, een Parrot.
    Kun je je iPhone gewoon in je tas of jas laten zitten, via bluetooth maakt hij zelf connectie. Als je gebeld wordt schakelt de autoradio automatisch op mute, geluid gaat over de speakers, spraak over het microfoontje die bijv. naast de zonneklep is geïnstalleerd.
    Werkt als een speer.

Bijdrager
    KarelWillem

Wie laat zijn iPhone nou in zijn zak zitten in de auto.:lol:

Die gebruik je toch? Voor muziek, voor navigatie, etc.

Bijdrager
    jaxhell

Nulla sed nisl elit. Nullam eu ipsum eu sem gravida iaculis eu id neque. Maecenas sodales lectus arcu. In nunc lacus, dictum sit amet convallis a, sagittis non nibh. Etiam non justo leo. Donec id magna quis elit tincidunt tincidunt. Curabitur in feugiat sem. Maecenas suscipit purus at sem consectetur vel fermentum nibh gravida. Suspendisse risus nisl, viverra at porta in, ultrices ut ante.

Bijdrager
    Gastonw

In de ene auto een ingebouwde Pioneer Navigatie/Bluetooth. Andere auto heeft een andere soort Pioneer navigatie ingebouwd maar die werkt niet, dus daarvoor een Parrot. Werkt perfect, ook met spraakherkenning, maar dan moet je de telefoon alleen wel aansluiten.

Bijdrager
    bartvd

bedankt voor de vele reacties.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.