3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    ashley.noise801

iphone geen wifi en 3g meer

Hallo allemaal,

Meteen toen de update uitkwam heb ik ios8 geïnstalleerd op mijn iPhone 5. Sinds de update heb ik wel vaker dat hij soms wat moeite heeft met ontvangst met mijn carrier.
    Sinds vanmiddag kan mijn telefoon helemaal geen internet gebruiken, terwijl hij volle ontvangst van wifi or 3G (soms 4G) aangeeft. Ik heb al op verschillende routers geprobeerd, die het wel doen op mijn MBP, de iPad en overige apparatuur.
    Ik heb een aantal keren zo’n melding gehad over een carrier update, maar kon die steeds niet doen omdat ik in de trein zat, en dan mijn verbinding constant weg valt. Nu krijg ik die melding niet te zien. Ik heb gedaan wat T-mobile zei dat ik moest doen om die update alsnog te krijgen, maar hij blijft zeggen dat hij up to date is (via itunes).
    Heb mijn wifi al eruit gegooid en opnieuw ingesteld, de router zelf herstart en dergelijke, maar de situatie blijft hetzelfde.

Nu is het grote probleem dat ik mijn telefoon niet opnieuw op kan starten, omdat mijn aan/uit knop stuk is.

Wat moet ik doen?

Bijdrager
    ashley.noise801

Overigens misschien handig te vermelden dat ik op dit moment 8.1 heb.

Bijdrager
    AppleTim

Telefoon uit en aan zetten m.b.v. Assistive Touch. Door de vergrendelknop hier ingedrukt te houden, kan je je telefoon uitzetten. Vervolgens aanzetten door homeknop in te drukken (of ingedrukt te houden) of nog simpeler, even de oplader aansluiten:wink:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.