4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    mhelvert

    iPhone: Geen Service

    Hello,

    Sinds ik gistermiddag bij T-Mobile een nieuwe iPhone heb gekocht, kon ik nog niet bellen of sms’en. Vier maanden voor het aflopen van mijn contract bij Orange, mag ik verlenging aanvragen. Dat heb ik dan ook gedaan, weliswaar met mijn Orange SIM. Dat betekent dat ik mijn Orange SIM in mijn iPhone heb zitten. “Geen probleem”, werd mij verteld in de winkel. Blijkbaar wel, valt mij nu op. Ik heb mijn telefoon geregistreerd via https://register.apple.com/ – en verder niets aangepast. Wie kan mij helpen?

    Bijdrager
    puntKoen

    Heb je dit stappenplan al geprobeerd? Je iPhone is namelijk nog niet geleverd met de juiste instellingen voor Orange SIM-kaarten, je moet die info even binnenhalen.

    Als je dat al geprobeerd hebt: 0800-7111.

    Bijdrager
    mhelvert

    Ik ga de klantenservice bellen. Dit haalt niets uit zo… Wel bedankt!

    Bijdrager
    f.zijlstra

    je vaak beter naar een t-mobile store gaan.. Die klantenservices verwijzen mij altijd door naar de store… :s

    succes :apple:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.