5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    jonaske_

iPhone geen IMEI

Mijn iPhone deed gisteren erg raar. Eerst kreeg ik een notification dat ik de supportpage van apple moest raadplegen en de iPhone herstellen. Het eerste wat ik deed was de iPhone herstarten. Daarna kreeg ik het iTunes-connect logo te zien. Vevolgens heb ik hem aan de computer gehangen en ik probeerde hem te herstellen. Ook dit lukte niet. Ik kreeg een error dat hij beveiligd was met een codeslot. Uiteindelijk heb ik hem in de DFU-mode gezet en hem zo hersteld. Nog steeds toont hij het logo waardoor ik moet connecten met iTunes:( . Ik heb geen jailbreak en dus die methodes om hem aan de praat te krijgen wil ik niet proberen. ;). Als er misschien nog een oplossing is via de officiële weg wil ik dit wel proberen. Ik heb een iPhone 4 gekocht dit jaar bij Mobistar. Als ik een ander toestel zou krijgen, hoe lang zou dat dan duren? Heeft iemand hier een ervaring mee met de 4. Ik weet dat dat bij de 3G het eerste halfjaar na de lancering zeer lang duurde :S

Bijdrager
    jonaske_

Nog vergeten te vermelden, als ik op ?-teken duw op het scherm krijg ik IMEI:unknown en ICCID:unknown

Inactief
    Anoniem

Hier een soortgelijk probleem. alleen met de 3GS.

Waarschijnlijk is de communicatie chip (die bluetooth, wifi, 3G en Edge regelt) defect. Daardoor heeft herstellen ook geen zin.

Ik zou contact opnemen met Mobistar en een nieuwe iPhone 4 vragen. Je hebt tenslotte nog garantie.

Bijdrager
    Jens

Je IMEI nummer staat sowieso in het simkaart houdertje bovenaan je iPhone. Als je bij mobistar je iPhone 4 binnen doet voor herstelling moet je toch rekenen op 3 à 4 weken wachten (in het slechtste geval).

Bijdrager
    Nickalicious

IMEI staat op de doos, kan je opvragen door in het belmenu *#06# te doen of door het te lezen op de simkaart tray.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.