18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    rrddbb

iphone geblokkeerd door voice over.

Hallo,
    Ik zit met een heel vervelend probleem, mijn iphone is helemaal geblokkeerd door voice over, kan niet synchroniseren met iTunes, kan geen verbinding maken met mijn iphone, kan mijn code niet invoeren, is helemaak geblokkeerd, weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

groetjes Ria.

Bijdrager
    Bryan Ly

DFU mode

Bijdrager
    crazywarning

Heb je al eens drie keer snel op de homeknop gedrukt? Vaak wordt voiceover dan uitgeschakeld.

Bijdrager
    GoeieDag

Dat is het: 3x (snel) de homeknop indrukken. Dan kun je dit, en enig andere instelling uit de Toegankelijksinstelling, die je iPhone onbestuurbaar maakt, weer uitschakelen.

Bijdrager
    rrddbb

3 x homeknop dan zegt hij scherm vergrendeld, heb zelfs geen WiFi ,
    wat is dit ontzettend vervelend

Bijdrager
    rrddbb

Zegt ook toegangs veld nul waarde,
    Bryan wat betekent DFU mode?

Bijdrager
    Rickje

Gewoon de knop aan de bovenkant tegelijkertijd indrukken met je homebutton en dat vasthouden tot je toestel reboot (ong. 8-10 seconden).

Bijdrager
    rrddbb

Het is opgelost, dank jullie wel.

Groetjes Ria.

Moderator
    Poezenbeest

Voeor anderen met dit probleem: Hoe is het opgelost? Misschien dat Ria dat er nog even bij kan vermelden…

Bijdrager
    rrddbb

Hoi Duhniesuh,

TawAb is correct, daar vindt je meer informatie.

Eventueel voor toekomstige gebruikers die ook problemen hebben:

Als VoiceOver aanstaat en je wilt deze uitschakelen via je iPhone, zul je moeten onthouden dat een dubbele-tap reageert als een losse tap, en dat je 3 vingers moet gebruiken om te scrollen in plaats van 1.

Druk op de Homebutton
    Ga naar Instellingen (let op: Dubbeltap)
    Ga naar algemeen
    Scroll naar beneden naar Toegankelijkheid (let op: 3 vingers)
    Selecteer VoiceOver
    Schakel VoiceOver uit

Groetjes Ria.

Bijdrager
    kaylee2003

hoi,
    ik heb nu dat probleem ik weet niet meer wat ik moet doen ik heb geprobeerd wat waar stond niks werkte weten juliie nog iets? ik ben ten einde raad.
    gr Kaylee:(

Bijdrager
    Ron D.
    kaylee2003 op 02 oktober 2015

hoi,
    ik heb nu dat probleem ik weet niet meer wat ik moet doen ik heb geprobeerd wat waar stond niks werkte weten juliie nog iets? ik ben ten einde raad.
    gr Kaylee:(

Ik heb het probleem opgelost door gebruik te maken van een bluetooth toetsenbord dan kan je wel een toegangscode invoeren en voiceover uitschakelen

Bijdrager
    Sil

Ik heb dit nu met mijn iPad…Ik krijg hem niet meer aan. Ook niet drie keer snel op de home button drukken en ook niet met de knop aan de bovenkant en de home button ingedrukt houden.
    Die stem blijft maar zeggen hoe laat het is en ik ben die man meer dan beu. Ik wil gewoon beeld!
    Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt,

Sil

Bijdrager
    JailbreakLover101

Zet je iPad in DFU-modus

Ja kan eerst proberen de aan/uitknop en de homeknop een paar seconden in te duwen en als dat niet werkt dan doe je dit

Sluit je toestel aan op een computer en open iTunes.
    Zet het toestel uit door de aan/uitknop bovenop het toestel een paar seconden ingedrukt te houden.
    Er verschijnt een rode schuifbalk, waarmee je het toestel helemaal kunt uitschakelen.
    Wacht tot het toestel helemaal is uitgeschakeld.

En als dat niet werkt weet ik het niet.

Bijdrager
    Charissa Kalloe

Niet in paniek raken, want ik gebruik voice over elke dag. Ik ben namelijk zeer slechtziend en voor blinden en slechtzienden is het een uitkomst.
    Maar goed ik begrijp dat het voor jullie zienden niet zo leuk is…

Inderdaad, 3x snel op de home knop drukken is soms wat werkt, niet altijd want deze knop moet dan wel geactiveerd zijn.
    Hierboven legt iemand heel goed uit wat je moet doen.
    1x drukken wordt 2x drukken om een app te openen.
    Scrollen gaat met 3 vingers.
    Op die manier kan je naar instellingen gaan dus dubbel drukken op instellingen
    Dan zoek je naar algemeen door te scrollen met 3 vingers en weer openen met dubbel drukken.
    Dan zoek je naar toegankelijkheid weer dubbel op drukken. Dan druk je dubbel op voice over en nogmaals om hem uit te schakelen.
    Misschien wat nog handiger is, als je siri hebt ingeschakeld, zeg je tegen siri:
    open toegankelijkheidsinstellingen.
    Kom je er nog niet uit?
    Ben ik best bereid om je te helpen via skype/facetime mits je nog een idevice hebt:)
    Succes!

Bijdrager
    kraker

Zo moet je het doen als je jou toeganscode niet in kan voeren
    Bv. Jou toegangscode is 1678
    Dan druk je op 1(nietlos laten) en met een andere vinger toest je 6.
    Dan druk je 6 (niet los laten) en met de andere vinger toetsje 7
    Heerhaal dit met 7 en 8 dan is jou codeingetyped.
    Succes

Bijdrager
    GoeieDag

“09 oktober 2015” Waarom dan?

Bijdrager
    Rikske

Hallo, ik had hetzelfde probleem, naar Apple helpdesk gebeld, maar wegens het niet terugvinden van het IMEI nummer ( was doorgehaald op de verpakking=onleesbaar), raden zij mij aan om mijn iPhone (6+) terug naar fabrieksinstellingen te zetten, echter dank zij jullie website, heb ik dit simpel kunnen oplossen en die vervelende voice-over kunnen uitschakelen en mijn code terug kunnen ingeven! Nogmaals bedankt voor de tip!

Groeten Erik

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.