8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    jcouzy

iPhone-gadgets.nl: opbouwende kritiek gevraagd

Eerder al een site check gepost op dit forum.
    Toen nogal wat kritiek ontvangen, helaas zat er maar weinig opbouwende kritiek bij.
    Daarom een nieuwe oproep, maar dat voor constructieve kritiek.

graag jullie mening over:

http://www.iphone-gadgets.nl

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Martijn Snels

Zolang je in WYSIWYG programma’s blijft werken blijven je mogelijkheden erg gelimiteerd! Dat is hier érg goed zichtbaar! Verder bevat je domeinnaam een streepje wat niet erg handig van je is aangezien dit gewoon SEO technisch niet goed eruit komt.

Als je echt aan de slag wil overweeg dan eens om te kijken naar WordPress en andere blog systemen ipv Sandvox want dit is geen website bouwen maar gewoon een template invullen met informatie!

Bijdrager
    Ramac

De site met alle laatste informatie over alles wat jij en je iphone nodig hebben.

Zoek de fout.. =P

Verder vind ik die streep van dat grijze vlak door het onderdeel ‘over de site’ in het menu niet zo mooi.

Maar voor de rest heel aardig, zal me even abonneren op de RSS.

Bijdrager
    Ludo

Verzin allereerst eens iets anders voor deze zin: “De site met alle laatste informatie over wat jij en je iPhone nodig hebben.”
    Dat is gewoon krom nederlands en leest niet lekker.
    Bijv. (om opbouwend te zijn :-)) Dè site met het allerlaatste nieuws over de iPhone.

Bijdrager
    Franko

site ziet er goed uit. zou even die grijze balk bijsnijden en inderdaad die zin wijzigen

Bijdrager
    MacTS

‘iPhone red mobiele game industrie’. Zet even een ‘t’ achter red.

Bijdrager
    Hengheng

Het is al een stuk beter dan de vorige keer, maar ik kom nog steeds spelfouten tegen waaronder deze grove :

“Mocht je nog interessante nieuws artikelen hebben waarvan jij vind dat ze op deze website thuishoren, kun je die sturen naar:”

Jij vind + t !!

Bijdrager
    Yaris

Het is niet nodig om over hetzelfde onderwerp twee draadjes te openen. We kunnen prima verder gaan in [Sitecheck] iPhone-gadgets.nl en dit draadje gaat dus op slot.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.