12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    morli

Iphone gaat naar volgende track door schok

Deze morgen een FM zender aangeschaft voor mijn iphone in de wagen te gebruiken als muziekspeler. Werkt zonder problemen maar de iphone doet wel iets vreemds als ik over een bubbel / drempel rij. Als er een schok is, gaat de iphone zonder pardon naar de volgende track in de afspeellijst. Ik dacht eerst dat het aan mijn houder lag maar met een andere, meer stabielere houder blijft het probleem. Ook na een reset springt de iphone naar de volgende track.
    Is dit een gekend probleem of zou dit aan mijn toestel liggen? Ik vond er niet direct iets over terug in google of hier op OMT (maar een echte held in zoekmachines ben ik nu ook niet dus sorry als er hier al iets over geschreven is).

Bedankt voor advies over te ondernemen stappen!

Bijdrager
    me.com

Lijkt op Shake-to-Shuffle…
    Volgens mij is dat niet uit te zetten helaas.

Bijdrager
    Ditii

Ik vind het best wel grappig.
    De iPhone gaat automatisch naar een volgende track als er geschud wordt met de iPhone in OS 3.0.
    Waarschijnlijk is dit ergens in te stellen maar ik weet zelf niet waar, ik heb nog geen iPhone.
    Maar nu weet je tenminste waar het probleem ligt.

Ai, iemand was me voor =D.

Bijdrager
    nookie

Lijkt me stug dat Apple vergeten is om die optie uit te kunnen schakelen.

Bijdrager
    doc

In je instellingen bij ipod kan je de functie schud voor shuffle gewoon uitzetten;)

Bijdrager
    morli

ik had totaal niet aan de shake-shuffle gedacht, wel behoorlijk irritant dat dit automatisch zo is. Even zoeken of dit kan uitgezet worden.
    Alvast bedankt voor de tip!

Bijdrager
    morli

merci doc, bespaart me wat zoekwerk.

Bijdrager
    Vassilli

Instellingen>iPod>Dan shake to shuffle uitzetten;)

Bijdrager
    Bumba86

Shake to shuffle gebeurd niet als je homescreen gelockt is …

Bijdrager
    maclover111
    ”Bumba”

Shake to shuffle gebeurd niet als je homescreen gelockt is …

shake to shuffle
    werkt alleen als je de ipod applicatie open hebt.
    of je moet in het homescreen wat gelockt is dubbel op de homebutton drukken, tot je de muziek controls ziet.

ik weet het verder ook niet.

Bijdrager
    morli

probleem lijkt opgelost met shake to shuffle af te zetten. bedankt voor de hulp.

Bijdrager
    Statenweg

Je hoort bij shake-to-shuffle ook een geluidje wanneer de iPhone van track verandert. Daaraan kun je het herkennen.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.