4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    palermo

iphone foto’s upload naar mac soms snel soms traag.

Als ik een foto maak op mijn Iphone wordt deze nagenoeg direct geupload naar de mac via Mijn fotostream. Dat is handig maar soms doet ie daar ineens een uur over zonder dat de omstandigheden veranderen.  Nu bijvoorbeeld heb ik een aantal foto’s gemaakt en deze waren direct zichtbaar in de Foto’s app maar ineens doet ie dat niet meer.  Weet  iemand wat er aan de hand is?

Dank !

Bijdrager
    GoeieDag

Ja, dat herken ik. Soms zelfs wordt de foto helemaal niet doorgegeven.

Vervelend, en ik heb er geen oorzaak van gevonden, maar ook niet heel erg in verdiept. Want dit kan alleen maar aan Apple liggen, omdat je als gebruiker hier geen invloed op kan uit oefenen.

Maar misschien weet iemand hier wat zinnigs over te zeggen?

Bijdrager
    MevalonicAcid

Ik herken het vreemde/inconsistente gedrag ook. Zeker wanneer je een foto trekt, deze onmiddellijk wil bewerken op de mac en vervolgens doorsturen….:(

– wanneer uw iphone in batterij spaarstand staat bvb, pauzeert de automatische upload. Zet je deze spaarstand (al dan niet per ongeluk) af, dan start de sync vrij snel.

– steek je de kabel in en verbindt zo het toestel met de mac, dan start de sync vrijwel onmiddellijk.

Bijdrager
    palermo

Hey ja dat werkt wel… even met de kabel aansluiten. Vervolgens blijft ie t ook weer doen zonder kabel. Dank je wel.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.