4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    gini

iphone en microsoft

Dag Allemaal,
    Ik was / ben van plan om tegen het jaareinde een iPhone te kopen. Eén van mijn collega’s wilde al vlugger een toestelletje aanschaffen, maar de mobistar (Belgiê) verkoper raadde dit af omdat wij hem vooral zouden gebruiken voor; natuurlijk bellen en mailen, maar ons bedrijf werkt op windows (kunnen we jammer genoeg niet veranderen) en heel wat bijlagen aan mails zijn Word- of Excell-bestanden en die zouden voor problemen kunnen zorgen of moeilijk te openen zijn. Zelf werk ik op mijn privé-iMac met Neooffice en daar kan ik natuurlijk alles mee open krijgen, maar hoe zit het met een iPhone als je daar bestanden als Word of Excell mee wil openen of kan je Neooffice op je ihone zetten?

Heeft iemand hier ervaring mee

alvast bedankt voor jullie reacties.

Guy

Bijdrager
    iJust

De iPhone opent Pdf-, Word-, Excel- en Powerpointbestanden. Erg mooi zelfs, zeker in landscape-view. Alleen is er nog geen app op dit moment die ze ook kan bewerken, al komen die er binnenkort wel aan.

Zie ook http://www.iphoneclub.nl/14749/documents-to-go-voor-iphone-in-de-maak-office-documenten-lezen-en-bewerken/

(en geloof nooit een Mobistarverkoper)

[size=7:5fb8f94ebd](in een ver verleden ben ik er zelf een geweest)[/size:5fb8f94ebd]

Bijdrager
    Vai Martino Vai

zoals iJust al zegt, en ik kan het enkel bevestigen. Alle office files worden probleemloos geopend op de iPhone. Heel duidelijk, prima weergegeven. Er zijn zelfs programma’s in de appstore te koop waar je deze files mee op je iPhone kunt bewaren als externe harde schijf.

Bijdrager
    TypeWriter

Nou, ik heb even de proef op de som genomen, maar bij Excel werd een grafiek half over de data heen geschoven en displayt hij maar een deel van de labels, en niet in het juiste formaat…

Excel 2004 (Mac).

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.