3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    awelawel

Iphone en het automatisch downloaden van attachments

Heb een vervelend probleem met de Iphone 3G 16GB: alle attachments bij elke mail worden automatisch binnengehaald! Heb al uren op het gezocht en blijkbaar hebben de meste gebruikers bij de mail een icoon met een pijl waarop ze dienen te klikken om het downloaden te starten…
    Bij mij staat daar echter nooit een pijl (en ook nooit de melding: klik hier om verder te downloaden).

Controle is een ongelezen mail met attachments (een 3 tal van 2.5Mb en nog een aantal kleinere, in totaal 11Mb) ongeopend laten en je telefoon in vliegtuigmodis zetten (wifi ook uit) en dan de mail openen: alles is zichtbaar en klik ik op de attachments zie ik ook hele boeken tekst!!).

Lastig, vooral gezien ik heel vaak in het buitenland zit en aan 11 Euro/Mb mails binnenhaal!!

Iemand een idee hoe ik het automatisch downloaden van (grote) attachments kan uitschakelen??

Bedankt!

Bijdrager
    awelawel

Niemand?

bestaan er betere alternatieven voor mail (liefst de blackberry toepassing voor Iphone…)?

Bijdrager
    MrAcid

Grote attachments horen NIET binnengehaald te worden zonder dat je er op klikt.. Ik zou niet weten hoe je kunt zorgen dat dit wel goed gaat.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.