8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    EmuuuH

iPhone en Ben mobiel internet

Mijn moeder heeft net een iPhone 4 gekocht (simlockvrij) en een ben abonnement met internet.
    Het lukt alleen niet om het internet werkend te krijgen. Als je wifi uit zet en dan bijvoorbeeld safari aan klikt dan krijg je de melding dat er geen internet in het abonnement zit.

Ik had wel ergens gelezen dat als je er een andere simkaart in doet je in eens de mogelijk krijgt om de benodigde dingen in te stellen, maar wij hebben hier in huis geen 2e micro simkaart die niet van ben is. Jailbreaken is ook geen optie.

Toevallig iemand die mij hiermee kan helpen?

Bijdrager
    stavos

Als alles net gekocht is, kan het soms even duren voordat alles ook actief is. Neem eens contact op met Ben om te vragen hoe lang het zou mogen duren en waarom het eventueel bij je moeder nog niet werkt..

Bijdrager
    EmuuuH

Denk niet dat dit het geval is want bellen enz werkt gewoon. en normaal als er geen internet in je bundel zit werkt het wel maar is dat alleen erg duur..

Geblokkeerd
    Anoniem

staan je apn instellingen goed?

Geblokkeerd
    Anoniem

– APN: internet.ben
    – Username: (leeg laten)
    – Password: (leeg laten)

Hier natuurlijk die van ben invoeren.

Geblokkeerd
    Anoniem

Of als dat niet werkt via de iPhone naar deze site gaan:

http://www.iphonesettings.net/ben.html

en dan de instructies volgen.

Bijdrager
    EmuuuH

Het werkt door die website.
    Dankje.

“t internet is alleen wel erg traag. 30 sec tot een minuut om google te laden. Bij mij bij t-mobile is dat veel sneller..
    Klopt dit wel?

Bijdrager
    Rickje

Ik heb BEN en onbeperkt internet (jaar geleden afgesloten) en Google.com/gmail.com zijn binnen 2 seconden zeker geladen.. dus…gek..

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.