9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Jerry.w

Iphone downgraden

Hey, als morgen de nieuwe software uitkomt voor de 3Gs, als. Zou ik graag willen weten of ik zou kunnen downgraden als de software me niet bevalt, en niet zulke grote problemen krijg als bij de iPhone 3g met de iOS 4 softwareupdate.

Mvg,
    Jerry.w

Bijdrager
    iCreatedTech

Als je nu de SHSH’s opslaat van je huidige firmware, dan kun je nog downgraden.
    Hiervoor kun je TinyUmbrella of Cydia gebruiken!

Inactief
    Anoniem

Als de geruchten kloppen voldoet de iPhone 3GS niet aan iOS 5.

Bijdrager
    Jerry.w

@iCreatedTech ik heb mijn shsh blobs van 4.1 en 4.3.3 al opgeslagen, maar als ik nu terug wil naar iOS 4.1 kan dit op een of andere manier niet, ik dacht dat het mischien door de baseband ofzo zou komen?

Mvg,
    Jerry.w

Bijdrager
    Oppie

De beste methode: even een paar weken wachten en anderen eventueel in de problemen laten komen…

Bijdrager
    MacAanZee

Het is het beste inderdaad even deze dagen af te wachten en OMT goed in de gaten houden!

Bijdrager
    Soap

Is het mogelijk om van een Beta terug te gaan naar oudere versies?

Bijdrager
    Jerry.w

ja ik heb dat net gedaan toevallig, je moet hem gewoon in dfu mode klikken en dan in itunes restore kiezen (gebruik redsn0w voor makkelijk in dfu mode te zetten, let wel op dat je de iphone niet aansluit als je met redsn0w dfu modes probeert te bereiken omdat deze anders direct met jailbreaken begint)

Bijdrager
    Jerry.w

Ben toch te nieuwsgierig, ga hem toch proberen:) downgraden vanaf beta kan dus geen probleem zover:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.