6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    stunik94

iphone doet niks meer

ik ben gister gevallen met de fiets, iphone ook, alleen nu doet m’n iphone dus helemaal niks meer, gaat niet aan connect niet met m’n pc… home en aan knopje indrukken heeft ook geen nut… wat moet ik nu??

Bijdrager
    madcat

even lang in de lader stoppen?
    kijken of hij warm wordt, zo niet dan kan het zijn dat er een kabeltje van de accu los is

Bijdrager
    nooki

De verzekering bellen?

Heb je al geprobeerd om de iphone te resetten? Je moet dan de home en lock – knop beide ingedrukt houden

Bijdrager
    sanderisbestok

@nooki

Heb je al geprobeerd om de iphone te resetten? Je moet dan de home en lock – knop beide ingedrukt houden

Hij zegt dit:

home en aan knopje indrukken heeft ook geen nut

dus ik denk dat hij dit al geprobeerd heeft :slant:
    Ik weet niet hoelang je hem al heb. Maar als er nog garantie opzit zou ik naar de apple store rennen!

Als er geen garantie opzitten zou ik inderdaad contact op nemen met je verzekering, en vragen hoeveel er wordt vergoed, en vervolgens alsnog naar de Apple store brengen

Bijdrager
    Chorro
    sanderisbestok op 10 april 2011

Ik weet niet hoelang je hem al heb. Maar als er nog garantie opzit zou ik naar de apple store rennen

Als hij gevallen is, is de kans zo minimaal dat je dit kosteloos kan laten repareren als zijnde garantie. Dus al heb je nog garantie, die kans is minimaal. Al is het wel te proberen.

Ik zou inderdaad even contact opnemen met de eventuele verzekeraar en het via die weg laten vergoeden.

Moderator
    Pete.Z

Vallen en schade daardoor valt natuurlijk nooit onder de garantie, als je een verzekering die dit dekt, is dat de beste optie, als je hem echt niet meer aan de praat krijgt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.