11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeroeno

iPhone docks

Kort geleden las ik over iets over dat Apple haar charmante docks de prullenbak in duwt met in de komst van de nieuwe Lightning connector. Ik ben zwaar teleurgesteld! Nu ben ik benieuwd of iemand een 30pin dock heeft van een ” thirth party merk ” Ik ben daarin ge├»nteresseerd omdat die merken misschien wel een upgrade uitvoerden naar de Lightining connector. Zoja, hoe bevalt het dock?

Moderator
    Strifer

Er zijn talloze docks van andere merken en fabrikanten. Je kunt er gewoon op wachten totdat deze bedrijven in het gat springen dat Apple achterlaat en er daar dan eentje van aanschaffen.

Bijdrager
    BasiX

Was ook wat aan het zoeken en kwam deze tegen. Ik vraag me alleen af hoe de echte versie eruit komt te zien, aangezien dit slechts een render is.

http://www.theipadframe.com/collections/iphone-docks/products/iphone-5-dock

Bijdrager
    Jeroeno

Ziet er zeker mooi uit. Alleen die 50 dollar + minstens 20 euro verzendkosten ( USA NAAR NL ) vind ik te ver gaan.

Hopen dat Belkin nog iets gaat doen :/

Bijdrager
    bram91

Het uiteindelijke Dock van The iPad Frame ziet er ineens heel anders uit. Jammer. Iemand nog goede mooie docks gezien voor de iPhone 5?

Moderator
    Strifer

Is dat FocalPrice net zoiets als DealExtreme?

Bijdrager
    reflog

Bij de Action heb je voor 0,49 euro een mooie iPhone dock;)

Bijdrager
    BasiX

Die heb ik toevallig net meegenomen inderdaad:

Inactief
    Anoniem

Die gasten van de ipadframe hebben de moed al opgegeven.

Bijdrager
    waltapple
    Strifer op 25 november 2012

Is dat FocalPrice net zoiets als DealExtreme?

Ja het is precies hetzelfde, vaak dingen besteld is altijd goed gegaan en goede service!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.