5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    fuen

iPhone dev licentie. Eh… wut?

“Thank you for submitting your enrollment.” kreeg ik heel fijn te zien, meteen na het inloggen.

“We will be contacting the legal representative you provided during toe enrollment process…”.
    Ik heb niets ingevuld.

Heb het al eens eerder geprobeerd, moest ik inderdaad dingen invullen, maar dat heb ik uiteindelijk maar afgebroken, en min data was toen nog niet verzonden. Data klopt geloof ik niet eens goed, zo stat er mijn thuisnummer in, maar ik ben vaak niet thuis.

Met andere woorden; wat nu? Eigenlijk wilde ik ‘gewoon kijken tot hoever je kunt gaan’, weet je wel.
    ’t is geen ramp, mijn dev licentie zou vergoed worden binnenkort, maar nu val ik daar ook zo mee binnen, ‘help! ’t moet nu :P’.

Anyway: hoort dat zo te gaan? Slaat ‘ie je vorige sessies op, en is het normaal dat zodra je ingelogd hebt, meteen iets besteld hebt? :sealed:

Bijdrager
    danielpunt

Had het zelfde, en heb toen gebeld en toen was ik binnen een dag toegelaten.:)

Bijdrager
    me.com

Ik zou inderdaad gewoon even naar Apple bellen. Grote kans dat ze je meteen toelaten dan.

Bijdrager
    Sunneh

Ik wacht ondertussen al 1.5 week op informatie. We hebben onze KVK opgestuurd en nu is het afwachten..

Bijdrager
    fuen

’t is niet erg, kreeg ik net een mail, wordt gewoon betaald zodra geld nodig is :P. Ik wacht dus in ieder geval even af, maar vind ’t raar dat je meteen ‘voor de echt’ hebt geregistreerd zodra je inlogt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.