5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iPhone denkt dat hij docked is

Sinds kort zit ik met een vervelend probleem, mijn iPhone denkt constant dat hij ergens in een dock staat waardoor hij al het geluid via dat dock wilt sturen.

Af en toe speelt hij nog is muziek af, maar na een tijdje houd het weer op.

Ik heb wat rond gesurft en blijkbaar is dit een veel voorkomend probleem.

Als ik hiermee naar een Apple store stap, zou ik dan gewoon een nieuwe iPhone krijgen? Of kan ik hem laten herstellen?

Bijdrager
    karelschapie

Heb je hem al een keer opnieuw aangezet en als dat niet werkte, een keer hersteld via iTunes? (vergeet geen reservekopie te maken en terug te zetten)

Bijdrager
    maclover111

Probeer eens een aantal keer een accessoire of de data connectie kabel in je iphone te pluggen misschien dat er ergens een los contactje zit.

Inactief
    Anoniem

Ik heb al een paar keer het connectie kabeltje in en out geplugged, af en toe begint mijn muziek dan terug te spelen, maar na een tijdje of wanneer ik het kabeltje er terug uit haal stopt het weer.

Ik kan hem ook niet meer restoren, wanneer ik dit probeer zegt iTunes dat hij mijn iPhone niet kan vinden.

Ik ga straks even naar de Apple Store, want het probleem lijkt mij niet software matig te zijn

Inactief
    Anoniem

Ik heb al verschillende resets en restarts gedaan, ook al enkele keren gerestored.
    Maar zonder succes, ik heb het ook gevraagd op het apple forum, maar vermits ik een beta draai is de kans klein dat de Apple Store mij zal helpen.

Dus nu moet ik eerst een manier vinden om terug te gaan naar iOS 4.x zodat ik naar de Apple Store kan.
    Of wachten op iOS5 en dan pas gaan, maar het is vrij vervelend om geen sound te hebben…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.