10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Yarosi

Applicatie crashed wanneer ik een foto maak via Whatsapp en Evernote

Bovenstaande applicaties sluiten dus af bij het maken van een foto in de app. Facebook crashed ook wanneer ik een foto maak in de app.

Telegram blijft opmerkelijk wel weer werken bij het maken van een foto. Weet iemand wat hier misgaat? Betreft een iPhone 4S met iOS 7.0.4.

Bijdrager
    leavestone

Ik had het bij run keeper maar inmiddels werkt mijn zoekfunctie ook niet meer en crashen alle apps waarmee je een foto wilt maken zoals scanner pro.

Kan die Jonathan zijn veren niet uit zijn kont halen?

Sinds hij die interface gozer heeft weggepest hebben we een waardeloze shift toets die geactiveerd donker is??? was is daar de logica van?

De stabiliteit holt achteruit sins Steve ronddoolt op de eeuwige jachtvelden.

Tips zijn uiteraard welkom:)

Moderator
    Mac Daddy

Jony Ive is hoofd Design. Heeft dus niet veel te maken met de technische functionaliteit. Kan je beter Craig Federighi aanspreken erop. Maar dat terzijde.
    Daarnaast hoeft dit probleem helemaal niets met het iOS te maken hebben.

On topic: Welke iPhone? Met mijn iPhone 4 werkt het wel, dus lijkt niet een algemeen iOS probleem te zijn. De apps zijn up to date? Al eens de app afgesloten en opnieuw opgestart? De iPhone al eens opnieuw opgestart?

Je camer app zelf werkt wel goed? Instragram of andere foto apps werken wel goed?

Bijdrager
    leavestone

iPhone 4s alle laatste updates (automatisch)

Het werkte eerst wel maar nu dus niet meer en het werkt steeds minder en ja alle apps uitgeswiped maakt niks uit. Overigens heeft mijn vrouw ook een 4s en bij haar werkt ook de zoek functie niet meer (pul down en dan zoeken).

Gewoon beide originele Nederlandse 4s gekocht bij de apple store geen jailbreaks of zo.

Ik heb inmiddels de 3e vervangende iPhone onder apple Care alle maal verschillende issues maar goed laatste was 17 februari 2014 dus zit nog net in de garantie maar wordt er zo langzamerhand niet echt vrolijk van. En nee ik wil niks anders proberen:)

Moderator
    Mac Daddy

En de iPhone opnieuw opgestart?
    Hoe zit het met de standaard camera App?

Als opnieuw opstarten ook niet helpt, dan via iTunes even een back-up draaien en hem herstellen.

Bijdrager
    leavestone

Ik heb inderdaad opnieuw opgestart.

Camera app werkt wel maar invoegen vanuit photolibrary werkt inmiddels ook niet meer.

Via iCloud herstel kan toch ook? of werkt dat niet zo goed?

Moderator
    Mac Daddy

Geen idee. Ik zie op mijn iTunes een melding dat ik mijn iOS apparaat eerst met een kabel moet verbinden, maar heb nog Snow Leopard.
    Ik ben daarin ook nog ouderwets dat ik het sowieso liever via een kabel doe.

Bijdrager
    leavestone

nu mijn MacBook Pro is niet zo stabiel meer videokaart problemen die kan zomaar een grijs scherm geven
    dus ik doe het liever via de Cloud het herstel dan is in principe identiek aan via iTunes

Bijdrager
    leavestone

Hmm sorry kwam er net achter dat er een nieuwe update was 7.1.1 die had ik niet geĂ¯nstalleerd nu dus wel en het lijkt er op dat alles weer werkt ???
    raar maar waar fijn dat het zo makkelijk te verhelpen is. Nu mijn MB Pro nog;)

Moderator
    Mac Daddy

Dus toch een update.:wink:

Mooi dat alles nu weer werkt!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.