5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Tim14ww

iPhone contract verlengen?

Hey!

Ik had even een paar vraagjes. In januari loopt mijn iPhone 3G contract af, en ik kan dus vanaf de 18e van deze maand verlengen en een iPhone 4 nemen.
    Ik heb toen ik mijn iPhone 3G nam, een contract gesloten bij Belcompany, waar ik dus gratis Web ’n Walk Plus bij m’n 300 Abonnement heb gekregen.

Ik betaal nu dus 30 euro per maand voor Relax 300 én gratis web ’n walk plus.

Als ik verleng de 18e, wat gaat er dan veranderen, en ga ik meer betalen etc.??

Alvast bedankt,

Tim

Bijdrager
    JBStudio

Wat zegt de Belcompany?

Bijdrager
    dddfnfjefefle

Contractverlengingen zijn niet mogelijk! Wat contractverlengingen worden genoemd zijn contractvernieuwingen!

Bijdrager
    Tim14ww

Aha, dus verlengen is niet mogelijk? Dus kan ik hem nu al “verlengen”? (2 jaar contract bijnemen?)

Bijdrager
    Trat

Je verlengt je contract met je provider, maar niet onder dezelfde voorwaarden. Als je van je huidige aanbieding wilt blijven genieten zul je je contract door moeten laten lopen (dus niet verlengen, krijg je geen nieuwe telefoon).

Ik geloof dat de aanbieding bij TMobile klantenservice nu Relax online + W&W Plus voor €5 extra per maand is.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.