8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    matcool

iPhone contract verlengen

Hoi allemaal,

Ik sta op het punt mijn iPhone contract te verlengen. Ik zou nu de nieuwe iPhone 4 kunnen nemen. Maar waarschijnlijk komt er toch een nieuwe telefoon (iPhone 5) binnen een paar maanden. Ik weet niet of ik zou moeten wachten want ik wil wel een 2 jarig contract nemen dus dan zit 2 jaar aan een verouderde telefoon. Wat denken jullie?

Bijdrager
    Chorro

Tsja, ik ben erg tevreden over m’n iPhone 4 maar je weet op dit moment ook niet wat er komt.

Het is het allermeest onwaarschijnlijke, maar toch niet onmogelijke: Misschien dat ze nog wel een jaartje verdergaan met de iPhone 4. Het is het uiterste en bijna het onmogelijke, maar toch.

Probeer aan de hand van de geruchten die bekend zijn te bedenken of je zoiets zou gaan missen als je een iPhone hebt waar dat niet in zit.

Bijdrager
    fatboysmart

Heb je nu een 3Gs of nog een 3G ?

Bijdrager
    Nauscicaa

Normaal gesproken loopt je abonnement gewoon door, ook als de 2 jaar voorbij zijn, als je tevreden bent kan je het gewoon houden.
    De iPhone 4 is zeker cool , maar als je de 5 wil zou ik je huidige gewoon houden want je kan het al het goed is zo kan opzeggen (hou de opzegtermijn in de gaten).

Bijdrager
    bouncer

Als je niets doet loopt je contract gewoon door. Mocht je in juli/augustus de 5 willen, dan kun je dan je contract opzeggen. Opzegtermijn is dan een maand.

Bijdrager
    matcool

Misschien beetje een domme vraag maar je kan op elk moment je contract op zeggen zonder een of amdere boete?

Bijdrager
    Chorro

Als je 2 jarig contract is verlopen wel, als je nu op zou zeggen dan zou je 1 april er vanaf zijn.

Maar als je nog binnen die periode van 2 jaar zit, dan kun je het abonnement afkopen. Je betaald dan in 1x het resterende maandbedrag tot de 24 maanden. Stel je zit nu op maand 13 van de 24, dan ben je dus 11x je maandbedrag kwijt om het af te kopen.

Wel kun je (bij T-Mobile in ieder geval) maximaal 4 maanden van tevoren al verlengen, dus 4 maanden voordat je 2 jarig contract verloopt mag je al een verlenging doen. Je krijgt dan direct het toestel wat je kiest, maar het nieuwe abonnement wat je dan aangaat gaat alsnog pas in op het moment dat de 2 jaar van je huidige abonnement voorbij zijn.

Moderator
    Pete.Z
    matcool op 25 maart 2011

Misschien beetje een domme vraag maar je kan op elk moment je contract op zeggen zonder een of amdere boete?

Ja, als je contractsduur erop zit, dus na 2 jaar, kan je per maand opzeggen zonder boete.Als je dus tevreden bent over je huidige telefoon, laat je gewoon dit abonnement doorlopen, en verleng je pas voor een nieuwe vaste periode als b.v. de iPhone 5 uitkomt.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.