5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    jebman

iphone contacten sync verstoord door linkedin?

Hoi,
    momenteel ben ik opeens bijna al mijn contacten op mijn iphone (3GS zonder jailbraik) kwijt. Alleen maar de contacten met wie ik via linkedin contact heb blijven over. Na sync met iTunes geen verandering. Wanneer ik een andere map selecteer om contacten te syncen blijft deze map/categorie contacten op de iphone leeg! De linked in app verwijderd, herstart iphone geen resultaat.
    Ik verdenk linkedin omdat het precies deze contacten zijn die over zijn gebleven en ik recent de nieuwe linkedin connecties wilde downloaden via hun app en in plaats daarvan de app alle contacten ging downloaden.
    Is dit een bekende bug van deze app? Hoe kan ik de contacten herstellen? Toch gek dat na deinstallatie ook andere contactitems uit andere categorien niet meer syncen.

Bijdrager
    Sausje

Kijk in je contacten eens of je niet in je linkedin-groep zit in plaats van alle contacten… Het klinkt enigzins bekend.

En anders het vinkje in itunes “contacten overschrijven” (ofzo) aanzetten?

Bijdrager
    jebman

mmh, linkedin voegt contacten toe aan mijn default contacten groep. Heb ook al geprobeerd met alle contacten verwijderen en dan weer allen toevoegen. Maar dan zijn toch weer alle groepen leeg en alleen de default groep op de iphone gevuld met de mensen die ik ook via linkedin heb.

Nog geen antwoord gekregen van de helpdesk van linkedin.

Bijdrager
    jebman

Linkendin support wist ook niets.
    Door wrsl een cross link na het syncen ook zelfde issue op mijn andere iOs apparaten. Enige remedie die ik heb kunnen vinden is terugzetten van een backup op deze iOs apparaten.

Bijdrager
    jebman

De oplossing bleek te zijn het wissen van de geschiedenis in het programma iSync.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.