7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Jos Opel

iPhone contacten naar Windows PC

Ik wil de contacten (met verzendlijsten) van de iPhone 6 van mijn vrouw overzetten naar haar Windows 10 PC met Outlook/Office 2016. Dit moet vanaf iCloud.com, want het lukt mij niet om het iCloudpanel te installeren(blijft hangen op het laatste bestandje). Ik heb er al een paar uurtjes inzitten, maar op een of andere mannier zie ik iets over het hoofd. Wie kan mij stapsgewijs verder helpen?

Bijdrager
    Shmoo

Doe ze lekker mailen naar jezelf 🙊

Bijdrager
    Jos Opel

@shmoo: “Kunt u zich iets nader uit elkaar drukken”. Maw ik begrijp het niet (zal wel aan mij liggen, gezien het tijdstip).

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@jos  Opel,

Maak je vrouw eens blij met een Apple PC….

Bijdrager
    TheBigZ

Exporteren naar vCard, en dat bestand importeren op je Windows PC in Outlook.

.

How to Export iPhone Contacts to vCard/VCF with iCloud

.
    If you have backed up your iPhone contacts via iCloud, you can also go to icloud.com from any browser to export iPhone contacts to VCF.

.

Step 1. Navigate to icloud.com from any web browser on your computer, and login with your Apple ID.

.

Step 2. Click on Contacts button. You can export all the contacts to vCard format: Click the gear icon, and choose “Select All” > Click the gear icon again > Choose Export VCard… to export contacts to VCF.

Bijdrager
    penseel

Bijdrager
    Niels

Als je naar iCloud.com gaat, kun je bij Contacten exporteren. Selecteer eerst alle contacten met control+A en klik dan helemaal links onder op het tandwieltje en kies “exporteer naar vCard”.

Alle contacten worden dan in één keer geëxporteerd naar een enkel vCard-bestand, als je dit vervolgens opent op de Windows PC worden de contacten geïmporteerd.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door  Niels.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.