10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    hifi

iPhone chrome bezel

Hallo zaterdag heb ik in de Mobistarwinkel een splinterneuwe 3GS gekocht. Prachtig apparaat. Vandaag uitgepakt en bij het plaatsen van een schermprotector merkte ik iets blinkend op tussen het scherm en de chrome rand. Het lijkt wel of de rand geschaafd is aan de zijkant. Of een krasje. Toestel is pas vandaag openbaarder en nog niet verder geraakt dande keukentafel, gewoon designflaw? Wel jammer want ik kijk er op.

Bijdrager
    Hasoweh

Geef jezelf twee weken en je zult nog veel meer gaan zien. Ik heb nu ook 1 maand een 3GS in gebruik en het is een top toestel. Je zult altijd wat gebruikers krasjes krijgen (zonder hoesje). Maar dat hoort erbij. Je hebt een top aankoop gedaan:grin:

Bijdrager
    hifi

het ambetante is dat het gewoon niet op de voorkant van de chrome rand is maar aan de kant waarmee hij tegen de rest van de iphone aansluit. en het blinkt geweldig

Bijdrager
    Hasoweh

is het een foto maken waard?

Bijdrager
    hifi

zal het eens proberen

Bijdrager
    hifi
    Bijdrager
    Hasoweh

als ik zo kijk dan is dit iets persoonlijks. de een laat het zitten en de ander gaat er mee terug. Ik weet het is balen omdat je hemt net hebt. maar er zullen er vast nog wel wat bij komen.

Bijdrager
    hifi

nu ik alles nader bekijk zie ik eigenlijk rond gans het toestel zo van die spikkeltjes wss is dit dan toch gewoon uit productie zo, ik heb een incase slider gekocht die ook de chrome rand bedekt dus binnen een paar dagen zal ik er dan ook niet meer op kijken. Buiten dit toptoestel inderdaad

Bijdrager
    deSpaanseRente

Heb ik ook met mijn paar maand oude 3GS, en heb het op veel andere iphone 3GS’en gezien op diverse foto’s op internet. Ik zou me er niet te hard aan storen.

Bijdrager
    hifi

Gisteren langs Mobistar geweest ze geloofden mij maar moesten hem opsturen en ze zeiden dat de kans groot was dat de hersteldienst et ging zien als gebruiksschade.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.