29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

iPhone case vervangen NIET DOEN.

Mochten jullie net als ik het idee krijgen om de met krassen overladen achterkantje van de iPhone te vervangen voor een witte, zilvere roze of wat voor kleur dan ook;

Mijn advies: doe het niet.

Ik heb het over de volgende aanbieding: http://www.speurders.nl/overzicht/apple-iphone-3g-cover-frontje-behuizing-6-kleuren-45173648.html

Deze cases passen niet en via de bijgeleverde instructie kom je niet verder dan de helft. Tevens zit ik nu, dankzij de tutorial, met een gebroken display en een totaal verwoeste iPhone.

Note: De zwarte case is de oude. Op de foto zie je het niet zo goed, maar de case sluit dus niet aan.

Ik wilde jullie gewoon even waarschuwen.

Bijdrager
    bgielink

Thx for the info

Inactief
    Anoniem

Waarom heb je de iPhone gewoon niet verzekerd … dat dekt je namelijk :sealed:

Inactief
    Anoniem

De verzekering zou toch niet vergoed hebben, ik heb de iPhone namelijk eigenhandig open geschroefd, dat is namelijk nodig om de case te vervangen :(

Bijdrager
    Nikita

Dat dekt geen gebruikssporen of user abuse (zoals het uit elkaar halen van je apparaat).

@ TS: Outch… :sealed:

Bijdrager
    tjetta

Laat eens goede foto’s zien. Misschien past het hoesje gewoon prima, maar heb jij wat verkeerd gedaan:) Krassen op je scherm etc zijn uiteraard aan jezelf te wijten (in elk geval aan je knutselskills), daar kan zo’n hoesje – en zeker de verkoper – niets aan doen…

Bijdrager
    Thoomas

Klopt het dat de achterkant van de neppe case er zo uitziet?

Dan is het dit product (± € 1,50). Heb hem zelf een tijdje geleden gekocht voor bescherming over de iPhone, maar dat ding is erg breekbaar, en was binnen enkele weken gebroken.

EDIT: Mocht je in de toekomst wel nog een goede vervanging van de achterkant van de iPhone willen kopen, dan kan dat hier voor ± 42 euro.

Bijdrager
    iJust
    ”Maikelw”

Mijn advies: doe het niet.

Dat had ik je eigenlijk vooraf ook wel kunnen vertellen…

Bijdrager
    pelpinda

Aiiii erg vervelend!

Bijdrager
    Dennis002

Met een stukje magic tape kan ie wel weer op marktplaats lijkt me..

Bijdrager
    NI3LS

Bij mij zit er sinds vorige week een barst vanaf de connector tot ongeveer de tekst iPhone.

Ik vermoed dat het is ontstaan door het vele 3G-gebruik in Spanje. Kreng werd bloedheet. Najah, niets aan te doen. Je kunt hem hooguit vervangen via gecertificeerde centra voor 185,-…

Bijdrager
    nookie
    ”NI3LS”

het vele 3G-gebruik in Spanje..

Vele? Hoeveel? Je weet dat het erg erg erg erg duur is om je 3G netwerk te gebruiken in het buitenland?

Bijdrager
    Yurgen
    ”NI3LS”

Bij mij zit er sinds vorige week een barst vanaf de connector tot ongeveer de tekst iPhone.

Ik vermoed dat het is ontstaan door het vele 3G-gebruik in Spanje. Kreng werd bloedheet. Najah, niets aan te doen. Je kunt hem hooguit vervangen via gecertificeerde centra voor 185,-…

Of via iPod Service voor bijna de helft.
    Goede ervaring mee met reparatie van een iPod.

Bijdrager
    Sanjeev

Hier kun je ook kijken voor wat achterkantjes:

http://www.sw-box.com/wholesale-iphone-housing-faceplate.html

Bijdrager
    He Man
    ”Dennis002″

Dennis heeft gelijk. Alles wat stuk is, of waarvan je weet dat het stuk gaat op Marktplaats zetten. Hou je de knaken en laat je de koper met je klachten zitten.

Verander wel steeds van naam, anders komen ze je halen.

Heb ik één keer meegemaakt. 2 weken in het Zuiderzee ziekenhuis en nog steeds mis ik drie tanden, waarvoor ik nog in behandeling ben. Al met al wel de moeite waard, dus hou het aan de praat tot het verkocht is…

Bijdrager
    karel_appel

gecondoleerd

Geblokkeerd
    Anoniem

Karel Appel? Dé Karel Appel?

Bijdrager
    tjetta
    ”Dennis002″

Ah ben jij er zo een. Dan hoop ik toch niet dat wij elkaar ooit bij een transactie treffen.

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Ten eerste..

WAT BEN JE EEN ENORME SUFK*T. Overal op internet staat te lezen dat je de iphone niet zelf moet openmaken!

Ten tweede

Kan ik je ipod-service hiervoor al genoemd zeker aanraden. Stuur hem op en Bel of Mail over de mogelijkheden.

Ten derde

Hoop ik dat je er snel overheen komt!

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer
    ”tjetta”
    ”Dennis002″

Ah ben jij er zo een. Dan hoop ik toch niet dat wij elkaar ooit bij een transactie treffen.

En mij al helemaal niet. Geen respect voor nageboortes die zo handelen.

Bijdrager
    Dennis002

Tja, meneer Guggenheimer, gezien uw leeftijd zal ik maar snel reageren. Uw kennelijke aversie tegen nageboortes kan ik zo op afstand helaas niet goed verklaren.

Bijdrager
    Nikita
    ”Bor”

Karel Appel? Dé Karel Appel?

Dat zou knap zijn, die ligt sinds 2006 op Pere Lachaise in Parijs.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ah, dan lijkt me die kans vrij klein inderdaad.

Bijdrager
    NI3LS
    ”nookie”
    ”NI3LS”

het vele 3G-gebruik in Spanje..

Vele? Hoeveel? Je weet dat het erg erg erg erg duur is om je 3G netwerk te gebruiken in het buitenland?

Dat klopt. Maar dat valt wel mee met een Spaanse kaart. Had het geluk dat ik net voor mijn vakantie kon unlocken!

Bijdrager
    NI3LS
    ”Yurgen”
    ”NI3LS”

Of via iPod Service voor bijna de helft.
    Goede ervaring mee met reparatie van een iPod.

Toch vind ik 84,- aan de hoge kant. Ik weet dat die dingen 20 euro inkoop zijn.:)

Bijdrager
    iJust

Worden ze door vrijwilligers gerepareerd dan?

Bijdrager
    He Man
    ”Meneer
    ”tjetta”
    ”Dennis002″

En mij al helemaal niet. Geen respect voor nageboortes die zo handelen.

Nageboortes? Is dat een scheldwoord?

Ik denk dat Meneer Guggenheimer het reageren op fora maar moet laten. Wat een suffe benaming. Geen respect voor oelewappers was al een stuk beter geweest.

Kom je buiten dit forum wel eens in contact met mensen, Meneer Guggenheimer?

Bijdrager
    Dennis002

Ik zal het kort houden.
    Nou, dat is op zich natuurlijk een eigen discussie waard, is nageboorte een scheldwoord? Uitgaande van de functie (“wie is er niet groot mee geworden”) zou dat het niet meer hoeven te zijn dan een boterham met bijv. pindakaas. Het gebruik van nageboorte als scheldwoord (maar misschien was het een te goed gemaskeerd compliment, we sluiten niks uit) heeft dus 2 minder gewenste aspecten. Ten eerste demoniseert het de nageboorte, ten tweede is er sprake van het i.h.a. minder wenselijke (want als argument inhoudsloos) gebruik van scheldwoorden. Rest de vraag of het gegeven van de hoge leeftijd van de misbruiker bij de beoordeling een verzachtende omstandigheid moet zijn. Het antwoord hierop luidt “Nee” in een samenleving waar oude criminelen te makkelijk hun vervolging ontlopen middels een beroep op hun kwakkelende lichamelijke of geestelijke toestand. Mocht de leeftijd toch als excuus worden aangevoerd, dan dient dat te leiden tot inlevering van de laptop in combinatie met plaatsing in een passende verpleeginrichting, zo lijkt mij althans.

Bijdrager
    trabant

Maar zolang we niet gewoon willen pissen met de piemel die we hebben, blijven we met die pimpwensen een aanbod van beunhazerij genereren.

29 berichten aan het bekijken - 1 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.