8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    mac250

Iphone brick met jailbreaker en itunes 7.4(26)

We hebben een nieuwe update gehad van onze vriend steve !!!!

Let verdomd goed op als je itunes 7.3 gebruikt met oude jailbreaker geen probleem maar 7.4 met oude jailbreaker laat je telefoon herstarten en vervolgens blijft hij hangen in een eideloze loop pannick kernell.

Als je dit hebt “Hier is op het moment nog geen oplossing voor” de discussie over oplossingen word gevoerd op:
    http://hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=4887

Nieuwe itunes is nieuwe jailbreaker gebruiken + installer app voor itunes toevoegen
    oude itunes is oude jailbreaker.

Telefoons die al geactiveerd en unlocked zijn voor 7.3 kunnen wel upgraden naar 7.4 en hun iphone probleemloos aansluiten. Alleen jailbreaken dan nooooooit meer gebruiken!!!!!

Iemand intresse in twee iphones met een kernell panic ??? :(

Bijdrager
    macses

Telefoons die al geactiveerd en unlocked zijn voor 7.3 kunnen wel upgraden naar 7.4 en hun iphone probleemloos aansluiten. Alleen jailbreaken dan nooooooit meer gebruiken!!!!!
    daarna jailbraken met de nieuwe iNdependence denk ik

Bijdrager
    nilmedia
    ”macses”

daarna jailbraken met de nieuwe iNdependence denk ik

Bedoel je dat iPhones die zijn gejailbreakt onder 7.3.2 en volledig funktioneel zijn, veilig kunnen upgraden naar 7.4 zolang ze maar NIET opnieuw gaan jailbreaken? Dacht dat het syncen met 7.4 al de endless reboot veroorzaakte?

Bijdrager
    mac250

Nee hoor ik heb hier een volledig functionerende iphone gehackt onder itunes 7.3 die ik nu gewoon sync met mijn macbook die 7.4 draait. De problemen ontstaan pas als je onder 7.4 een restore kiest

er is imiddels een prima oplossing om de reboot te verhelpen. Ook is er alweer een vernieuwde hack methode om je iphone met 7.4 te gaan hacken. Afgelopen dagen druk mee geweest maar inmiddels kan ik probleemloos iphones unlocken en geschikt maken voor alle netwerken met itunes 7.4. Een herstel uitvoeren van 7.4 is geen probleem alleen je moet dan wel de hack opnieuw uitvoeren.

Inactief
    Anoniem

Ik word nu toch wel bang en begin te tewijfelen of ik nog wel een iPhone ga kopen. Is er ergens een stap voor stap plan voor iPhoneSimFree incl. die launcher app installeren?

Bijdrager
    Tobias9200

mac250, beetje offtopic, maar welke software kan je gebruiken om de iPhone volledig te unlocken (dus incl. belfunctie)? Ben al een tijdje opzoek daarnaar namelijk..

Inactief
    Anoniem

Binnenkort begint iPhone Sim Free software te verkopen.

Houd http://iphoneclub.nl in de gaten

Bijdrager
    mac250

zoek en zij gult vinden…… :D

of zie 1 van mijn advertenties op marktplaats. Ik reken 75 euro om het voor je te regelen

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.