6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    zeezout

Iphone blijft in configuratiescherm

Heb net mijn iPhone 3GS via iTunes geupdated naar iOS5, maar op de een of andere manier blijft mijn iPhone in het nieuwe configuratie proces zitten.

Stap 1 gedaan, Zet locatievoorzieningen aan.
    Stap 2 gedaan, Wi-Fi netwerk kiezen.
    Stap 3 gedaan, Zet iTunes-reservekopie terug

Als ik dan op Volgende druk, zegt ie dat ik mijn iPhone moet verbinden met iTunes.
    Als ik dit doe gaat iTunes netjes synchroniseren met mijn iPhone, de iPhone blijft echter in dit scherm staan.
    Ik zie geen mogelijkheid om verder te gaan, in Itunes staat netjes dat ie al voor de helft gevuld is met al mijn gebackupte materiaal. De iphone is dus al helemaal geconfigureerd maar wil maar niet verder naar de homescreen. Op dit moment kan ik dus niks.

Kan iemand me helpen? Ik heb mijn telefoon morgen toch echt weer nodig:-(

Bijdrager
    Sven Dion

Probeer dit: klik op de homeknop
    Er verschijnt nu een menu van 3 opties
    Klik op iets met wi-fi ( weet niet uit mijn hoofd wat t was)
    Voer je wachtwoord correct opnieuw in en probeer het nogmaals.

Bijdrager
    zeezout

Help het is nog erger, ik heb door op stap 3 te doen mijn oorspronkelijke reserve kopie overschreven.

Ik zit nu wel gewoon in de homescreen enzo maar al mijn instellingen zijn kwijt. Ook mijn smsjes, die juist heel belangrijk zijn voor mij.

Ik kan geen oude reservekopie vinden in de voorkeuren.

Wat nu?

Bijdrager
    Sven Dion

Oude reservekopie in iTunes? iOS 4 is volgens mij ook goed als reserve kopie om ero te zetten…
    Zoniet ben ik bang dat je ze kwijt bent.

Bijdrager
    zeezout

@Sven, thnx voor de tips.

Ik heb het op kunnen lossen! Uiteindelijk via Timemachine de backup van gisteren terug gezet, nu heb ik alles weer terug.

Pfhieuwwww…

Bijdrager
    Sven Dion

Mooi! Vanaf nu heb je dan een backup in iCloud…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.