7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Ferdinand

iPhone binnekort niet meer via bundel???

Net iemand gesproken van Vodafone en die vertelde me dat de iPhone niet meer via een bundel verkocht gaat worden binnenkort ivm milieuproblemen met de batterij (niet verwisselbaar).

De tijd zal het leren.

Bijdrager
    junjur

Dat het van een vodafone medewerker komt geeft het geen enkele autoriteit. Zie ook dit artikel waar ingegaan wordt op het batterijverhaal. Ik denk dat het allemaal zo’n vaart niet zal lopen, en anders zullen we het snel genoeg horen. Rustig afwachten dus maar.

Bijdrager
    queenfan

Ik kreeg van een medewerker ook van Vodafone te horen dat ook zij de iPhone gan verkopen.

tijd zal het leren.

Bijdrager
    athens

Vodafoon wil ook graag mensen naar de winkel trekken…..

Bijdrager
    RobinH

Dat zal allemaal wel…..
    Sinds de introductie van de eerste iPhone zijn er al speculaties over bij wie de iPhone komt,
    Hij zit nu dus bij T-Mobile, Of hij ook bij andere Providers komt (lijkt me een simme zet van Apple) ziet we wel gebeuren…… :innocent:

Bijdrager
    Franko

Dat andere providers op den duur de Iphone gaat verkopen lijkt me inderdaad erg waarschijnlijk.

maar ik denk dat het met die wet niet zon vaart zal lopen, dat zie je altijd met dat soort dingen. Er zijn altijd wel de welbekende mazen in de wet of andere oplossingen

Moderator
    Poezenbeest

Die Vodafonemedewerker heeft het gewoon van OMT… weinig nieuws onder de zon…

Geruchten over het einde der tijden voor de iPhone graag centraal houden…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.