30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 62)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

iPhone (bijna) te koop in Amerika!

Lokale tijd New York

Nog een andere vraag, wat vinden jullie het méést missen in de iPhone (zoals geen video-opnames mogelijk, maar 8Gb schijf…)

Bijdrager
    Petje

eigenlijk zou de poll een meerkeuze moeten hebben zodat er ook voor bijvoorbeeld 3 of 4 opties gekozen kan worden die jij echt belangrijk vindt.
    Het is denk ik heel voor de hand liggend om te kiezen voor de laatste keuze waarbij ALLE opties voor hetzelfde geld aanwezig zijn.
    Ik zou bijvoorbeeld graag een grotere HD willen en een beter camera en flash.
    Verder vindt ik mms totaal onbelangrijk, omdat dat wordt ondervangen door mail.

Bijdrager
    Gre

En de optie “ingebouwde GPS-module”.

Want dat is zeker een gemis om te concurreren met de rest.

En UMTS (3G-netwerk).

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”Petje”

eigenlijk zou de poll een meerkeuze moeten hebben zodat er ook voor bijvoorbeeld 3 of 4 opties gekozen kan worden die jij echt belangrijk vindt.
    Het is denk ik heel voor de hand liggend om te kiezen voor de laatste keuze waarbij ALLE opties voor hetzelfde geld aanwezig zijn.
    Ik zou bijvoorbeeld graag een grotere HD willen en een beter camera en flash.
    Verder vindt ik mms totaal onbelangrijk, omdat dat wordt ondervangen door mail.

Inderdaad, post maar gewoon in tekst wat je mist, als je maar één ding mist kun je de poll invullen

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik vind dat al het bovenstaande erin moet zitten, zeker voor de prijs die ze ervoor vragen! Dat er geen flits in zit vind ik ook raar, op mijn Motorola E770v met 0.3 megapixel zit zelfs een flits (een lampje, maar toch handig) en zoomen vind ik ook raar dat dat niet kan. Ook gek dat hij geen video ondersteunt hoor… MMS mis ik niet zo, je kan ook een e-mail versturen, misschien wordt dit later nog verbetert. Schijfruimte vind ik echt zónde! Als er 20 Gb op had gezeten was ik voor 80% voor iPhone, nu denk ik dat ik maar afwacht tot er een groter model komt (jullie weten hopelijk ook dat als iets langer bestaat, schijfruimte goedkoper wordt als het langer bestaat, net zoals computers) Standaard beltoontjes vind ik ook raar, aangezien de iTunes store op nummer 3 staat van de muziekindustrie, en het ook een iPod is, kun je geen muziek van je muziekbibliotheek gebruiken? raar :? Spelletjes erop had mij wel leuk geleken, ook misschien een AV-naar-Dock connector, waarmee je al je multimedia via een kabeltje naar je tv kunt sturen. Er is ook geen mogelijkheid voor Chatten, maar is SMS Text Message niet ongegeer hetzelfde? (Alleen dan met alleen mobiele telefoons)

Moderator
    Pete.Z

GPS
    Video opname
    UMTS

Bijdrager
    Juch

– GPS
    – UMTS
    – Ringtones instellen
    – Exchange/Blackberry mail support
    – verbinden aan beeldscherm (zowel TV, als bijv een auto -voor de navigatie en ipod, call control)

Inactief
    Anoniem

Those millions of dollars of network infrastructure improvements leading to “Touch Friday” must be doing something, and according to Engadget and the HowardForums & MacRumors boards, those dollars may have been put towards a bundle of enhancements called “Fine EDGE.” Maybe it’s a group hallucination, maybe a temporary anti-glitch, but forum posters are reporting dramatically better EDGE speeds than they were getting just days earlier — around 200kbits/sec, edging up close to the maximum speeds allowed by the protocol and in some cases double the performance they were accustomed to seeing.

Voor iedereen die “UMTS” roept: vreemde verhalen uit de USA. Gebruikers van het EDGE-netwerk van AT&T melden dat de snelheid plots een stuk hoger ligt: gemiddeld is het nu 200 kbits/sec, met uitschieters naar 1600 kbits/sec (?!)… alhoewel dat technisch gezien niet mogelijk zou zijn.:?

Bijdrager
    Juch

wil je daarmee zeggen dat er stiekem al UMTS op zit?

Inactief
    Anoniem

Nee… één of andere exotische vorm van EDGE (“Fine EDGE”).

Inactief
    Anoniem

Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Waarom zou Apple een paar dagen nadat de iPhone USA leverbaar is een iPhone met UMTS voor Europa aankondigen? Dan denken die Amerikanen ook: “Ja, daahaag! Wacht ik gewoon lekker op de iPhone v2”.

Bijdrager
    Lucas

Hoe laat kunnen we de eerste iPhone eigenlijk verwachten?

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”Pankra

De Europese versie bedoel je? Het 4e kwartaal, dus in de maanden oktober-november-december. Azië is in 2008 aan de beurt, ik vraag me af wie daar de iPhone gaat kopen, zeker de Sjeik en al die hoge pieten daarzo

Bijdrager
    Gre

US versie, today 6:00 PM NY-time

Geblokkeerd
    Anoniem

Zijn er eigenlijk ook live webcams bij de Apple store? En is al duidelijk of One More Thing een live special maakt??

Bijdrager
    Shannon

Apple heeft de accessories pagina online staan. de headset gaat voor 129 dollar over de toonbank.

http://www.apple.com/iphone/accessories/

Bijdrager
    tommy666

hm,wat mij net opvalt is dat aan de sync cable de kant van de 30 pins connector veel kleiner is dan op de kabel bij een ipod.Ik kan zeggen dat ik het wel knap vind(hey,it’s the details that count;) )

Geblokkeerd
    Anoniem
    Inactief
    Anoniem

Er is genoeg pers aanwezig..:)

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik zat net Editie NL te kijken en het ging ook over de iPhone. Wel leuk verslagje, had leuker geweest als ze hem ook hadden gedemostreert.. :innocent:

Bijdrager
    Brent146
    ”Pankra

Over 17 minuten.

Bijdrager
    macmartijn
    Bijdrager
    TodiWa

Binnen de 15 minuten start de stortvloed aan foto’s en filmpjes van de iPhone, de grootste release van Apple sinds Macintosh.

Bijdrager
    macmartijn
    ”TodiWa”

Binnen de 15 minuten start de stortvloed aan foto’s en filmpjes van de iPhone, de grootste release van Apple sinds Macintosh.

inderdaad. We zullen er denk ik nog wel wat van horen op het nieuws morgen en morgen in de krant.

Dit is volgens mij ook de 1e keer dat er elektronica met een panserwagen naar stores werd vervoerd (behalve geld enzo in geldwagens) best wel indrukwekkend eigenlijk:wink:

edit: nog 5 minuten:)

edit2: in NYC is het nu 6pm… w00t! ON SALE!

Bijdrager
    TodiWa

The future is now…

Bijdrager
    jarnoleconte

het is te koop!
    Waar kan ik het nieuwste nieuws zien/lezen/horen?

Bijdrager
    macmartijn

Bijdrager
    TodiWa
    ”j.le.conte”

het is te koop!
    Waar kan ik het nieuwste nieuws zien/lezen/horen?

http://www.tuaw.com/ is een leuke en informatieve blog.

”macmartijn”

De Apple Store zal dus nog 3 volle uren offline zijn.

Bijdrager
    macmartijn

das wel ERG lang! inderdaad, Pacific Daylight Time…

leuke site: http://www.time.gov/timezone.cgi?Pacific/d/-8/java

Goede service zeg:

iPhone Premieres Friday Night at Apple Retail Stores

This Friday, June 29, at 6:00 pm local time, the revolutionary iPhone goes on sale at the 164 Apple retail stores nationwide, all of which will stay open until midnight. Customers can purchase up to two iPhones on a first-come, first-served basis. Beginning Saturday morning, all Apple retail stores will offer free, in-depth workshops, so customers can learn how to get the most out of their new iPhones. They’ll also have access to free iPhone support at the Genius Bar and personal training through Apple’s new One to One program. [Jun 28, 2007]

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 62)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.