3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Douwie

iPhone bij huidig abonnement

Hoi,

Ik heb sinds ongeveer 6 maanden een abonnement bij KPN van ongeveer 40 euro met 275 sms/belminuten en 500mb internet.
    Ik kreeg daar toen een samsung galaxy S plus bij maar ik vind het gewoon een onhandige telefoon..
    Ik zou heel graag een iPhone willen en mijn vraag is nu, kan KPN mij korting geven op een nieuwe iPhone omdat ik dat tegoed lang niet allemaal gebruik..

Ik heb ook gehoord dat als je een telefoonverzekering hebt (heb ik nu) dat als je een nieuwe wilt dat de PhoneHouse zelf zegt dat je hem kapot moet maken en dan een nieuw toestel krijgt.. (vind ik zelf een beetje appart)

Dus even samenvattend, kan KPN het tegoed wat ik afgelopen tijd niet gebruikt heb omzetten in korting voor een iPhone?

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik denk dat de enige korting die je eventueel kan krijgen, is door je Samsung te verkopen en daar zelf een iPhone voor in de plaats te kopen… je hebt een overeenkomst met KPN toen je het abonnement afsloot, dus ik denk niet dat je daar ooit geld voor terug ziet via KPN:)

Mvg,
    Joram

Bijdrager
    Douwie

Oh, oke

Hoeveel zou hij opbrengen, alles is compleet en er zitten geen krassen in het scherm wegens een screenprotector. Als ik een iPhone zou gaan kopen neem ik zeker een 32 GB en verkoop denk ik dan mijn iPod touch 32 GB, maar wat is daar de waarde van? Op de achterkant zitten erg weinig krasjes en in het scherm een kleine maar bij gebruik is die niet zichtbaar.

Dus, de waarde van:
    – Een samsung galaxy s Plus zonder krasjes in goede staat met kabeltjes etc
    – Een iPod touch 32 GB met zeer weinig krasjes, ook compleet met kabeltjes

(beide zijn ongeveer 6 maanden oud)

We hebben ook nog een oude iPod touch 2G/3G 8GB van 1,5 jaar oud met krasjes op voor en achter kant..

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.