13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    rico91

Iphone betaling per maand en altijd nieuwste iphone

Ik begreep dat je in amerika een soort maandbetaling kan aanschaffen bij je iphone en dat elk jaar bij het uitkomen van een nieuwe iphone je dus weer de nieuwste iphone krijgt.
    Een soort leaseplan dus.

In nederland is dit nog niet mogelijk. Tenminste ik heb het nog niet voorbij zien komen.
    Iemand een idee hoe lang dit nog gaat duren voordat dit in nederland mogelijk is.
    Of zal dit nooit naar nederland komen?

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  Pete.Z.

Bijdrager
    Shmoo

Volgende week.

Bijdrager
    KarelWillem

Er wordt in Nederland erg streng gecontroleerd op dergelijke leenconstructies (waarbij je uiteraard bijzonder veel meer voor je telefoon betaald, dan het ding waard is).

Ik spreek de verwachting uit dat Apple dit nooit zo zal gaan invoeren in Nederland.

Bijdrager
    rico91

Oke. De een zegt volgende week. En de ander zegt waarschijnlijk niet mogelijk ?
    Wat is het nou?

Bijdrager
    Brombeer

Je kunt wel uitvissen dat dit in Amerika bestaat, maar je bent niet bij machte zelf bij te houden wanneer er een nieuwe uitkomt?
    De lancering van een nieuwe iPhone is zo ongeveer het laatste dat mij interesseert en zelfs ìk weet dat.

Bijdrager
    Zakske

Het iPhone Upgrade Program loopt steeds 24 maanden, en je betaalt in die periode de prijs van één nieuwe iPhone en AppleCare+. In Nederland wordt je dan geregistreerd bij het BKR in Tiel, reken er dus maar niet op dat deze vorm van financiering ooit hierheen komt.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 1 maand geleden door  Zakske.

Bijdrager
    Rethep

Zou je echt altijd de nieuwste willen ?! De “7” wordt bepaald niet overladen met complimenten voor zijn nieuwe mogelijkheden. Bekijk gewoon wat ‘de nieuwste’ te bieden heeft c.q. voor meerwaarde heeft.
    Ik heb nog steeds een 4S.

Moderator
    Pete.Z

Volgens mij heeft Vodafone nu een mogelijkheid tot verlengen met nieuwe telefoon wanneer je maar wilt, niet meer om de twee jaar.

Bijdrager
    makasa

Ik dacht dat KPN een soort lease constructie gehad heeft waarbij je elke keer het nieuwste model had. Was weinig animo voor daar KPN het niet meer heeft.

Bijdrager
    hokkie

Even los van een provider, lijkt dit een beetje op een doorlopend krediet welke je iedere 2 jaar weer aanvult (dus leent). Waarom spaar je zelf niet iedere maand 50 euro? Heb je over 2 jaar €1200… zelfs met de exorbitante prijzen die Apple vraagt, kun je een hele knappe opvolger mét nieuwe oordopjes aanschaffen.

Moraal van mijn verhaal; voorkom dat je je in schulden jaagt! Voor niets gaat de zon op.

Bijdrager
    rico91

Helemaal gelijk in. Denk ook dat per maand betalen geen verstandig idee is.
    Was even nieuwschierig of apple in nl zo’n constructie had. Tnx voor jullie reacties!

Bijdrager
    Loyd

Het toeval wil dat mobiele abonnementen met een “gratis” telefoon vanaf nu ook geregistreerd worden bij het BKR.
    En terecht, want het is gewoon een lening waar je de iphone terugbetaald. Gratis bestaat niet…

Bijdrager
    Shmoo

Ik hang aan je lippen.. Echt waar, vertel meer.. meer.. :)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.