13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    blikkieb

iPhone beschikbaarheid winkels

Is iemand op de hoogte of er uberhaubt ergens nog een iPhone 4 te krijgen is (via de reguliere markt)?

telefoonkopen.nl in Utrecht had afgelopen week spontaan een redelijke voorraad, maar is er nu doorheen.

Soms zijn er dus bevooradingen.

Iemand die een winkel ergens is tegengekomen waar de iPhone leverbaar is?

M’n 3G is er nu echt mee opgehouden helaas….

Bijdrager
    Joachim_D

Rechts boven op deze website hebt je een zoekvenstertje, daar zou je eens gebruik van kunnen maken.
    Op die manier vind je reeds bestaande draadjes die over hetzelfde onderwerp gaan op dit forum en kan je daar je vraag posten. Zo worden er geen onnodige draadjes geopend op het forum.

Bijdrager
    Oldekamp

Was laatst in Saturn groningen, daar kun je hem zonder contract (maar met T-Mobile lock) kopen voor 700 euro geloof ik. Weet alleen niet of ze die nog in voorraad hebben.

Bijdrager
    blikkieb
    Joachim_D op 12 augustus 2010

Rechts boven op deze website hebt je een zoekvenstertje, daar zou je eens gebruik van kunnen maken.
    Op die manier vind je reeds bestaande draadjes die over hetzelfde onderwerp gaan op dit forum en kan je daar je vraag posten. Zo worden er geen onnodige draadjes geopend op het forum.

heb ik uiteraard gedaan. Helaas geen recente reacties daarin… vandaar deze nieuw post welke wellicht opvalt.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ik vrees twee dingen:

1. Je gaat nog even op je iPhone 4 moeten wachten (tenzij je naar bv. Parijs gaat).
    2. Dit draadje gaat zodadelijk dicht en hier verder.

Hier ga je waarschijnlijk nog het meeste info uithalen.

Bijdrager
    xionix

ja ik weet waar jij er een kunt kopen, apple store in Parijs :sarcastic:
    en er zijn mensen die blijkbaar het ding in antwerpen bij de MM hebben gekocht, zou je ook even heen kunnen gaan/bellen.

Bijdrager
    blikkieb
    xionix op 12 augustus 2010

ja ik weet waar jij er een kunt kopen, apple store in Parijs :sarcastic:
    en er zijn mensen die blijkbaar het ding in antwerpen bij de MM hebben gekocht, zou je ook even heen kunnen gaan/bellen.

thanks. Ik koop bij voorkeur icm t-mobile abo. Ivm kosten spreiding.

Bijdrager
    Xcode

Bel alle telecomleveranciers binnen een straal van 100 kilometer, misschien zit er dan wel wat voor je bij. Je stelt echt een hele domme vraag. In Parijs is hij trouwens inderdaad op voorraad leverbaar.

Bijdrager
    blikkieb
    Xcode op 12 augustus 2010

Bel alle telecomleveranciers binnen een straal van 100 kilometer, misschien zit er dan wel wat voor je bij. Je stelt echt een hele domme vraag. In Parijs is hij trouwens inderdaad op voorraad leverbaar.

een domme vraag. tja.
    in Parijs icm NL TM abo? Hoezo dom?

Bijdrager
    Dennis002

Een slotje vanwege de hurkerige respons op de vraag lijkt me het overwegen waard..

Bijdrager
    jf

Bij T-mobile zelf en de winkels van T-mobile moet je gewoon wachten totdat alle reserveringen/bestellingen die nu al binnen zijn, zijn uitgeleverd. Het advies is daar te reserveren of er gewoon rekening mee te houden dat het nog wel een paar weken kan duren voordat er echt voldoende voorraad is.

Veel andere winkels hanteren ook een reserveringslijst.

De enige kans op snel een iPhone in handen hebben als je niet ergens op een reserveringslijst staat is hopen dat – net zoals deze week bij enkele filialen van Telefoonkopen.nl blijkbaar het geval was – je op het juiste moment bij een winkel aanklopt die een voorraad binnen heeft en niet werkt met reserveringslijsten.

Dat betekent simpelweg de bekende forums in de gaten houden voor meldingen daarvan, of zelf actief en zeer regelmatig alle telefoonwinkels in je omgeving bezoeken/bellen.

In Parijs schijnen ze wel op voorraad te zijn, simlock vrij. Maar inderdaad: dan betaal je een flink bedrag en niet gespreid. Voordeel is wel dat je dan elk abonnement kunt nemen wat je wilt en sim-only, wat ook nog eens flink goedkoper is per maand.

Bijdrager
    blikkieb

dank allen voor de tips!

Ik had ook gekeken naar een simlock vrije. Het betreft ook een abo voor mijn vrouw en die belt erg weinig, dus het zou een uitkomest kunnen zijn.

Maar bij bv Vodafone betaal je EUR 17,95 voor 80 min/sms, maar wel met snel internet. Visual VM werkt dan helaas niet. Het verschil met de i-150 van TM valt dan wel mee met Vodafone. Vandaar mijn keuze om TM te doen, met goedkopere aanschaf iPhone.

In Glasgow zijn ze ook voldoende op voorraad. Daar ben ik volgende week een paar dagen en zal waarschijnlijk erg in dubio zijn als ik daar de mac store binnen stap…..

Bijdrager
    KingAchille
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.