6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    standokan

iphone berichten twee keer

Berichten, zowel SMS als Whatsapp komen bij mij twee keer vlak na elkaar binnen. Ik lees hoe je dit uitzet in het vorige besturingssysteem maar bij Mavericks is het menu veranderd. Weet iemand hulp?
    bvd

Bijdrager
    Schrijnie

Waar komen ze 2 x binnen ? Op je telefoon of op je computer ?

Je plaatst je bericht in het iOS (mobiel apparaat) gedeelte van het forum maar hebt het over Mavericks wat een OS (computer) is en geen iOS.

Bijdrager
    Niels

Volgens mij ben je een aantal dingen door elkaar aan het halen. Mavericks is het besturingssysteem voor Macs, iOS voor iPhones en iPads. Bij beide is de indeling van het instellingen menu nauwelijks veranderd ivm de voorgaande versies, dus daar snap ik je probleem ook niet. Tot slot, er is geen whatsapp voor OSX…

Ik neem aan dat je de berichten op je iPhone bedoelt. De instellingen van iOS7 zijn nagenoeg hetzelfde als bij iOS6. Waarschijnlijk heb je bij berichtencentrum ingesteld staan dat je 2x melding krijgt van 1 bericht (waarbij de tweede melding als een soort herinnering wordt gegeven). Als je dan in de berichten app en whatsapp zelf kijkt, staat daar het bericht maar 1 keer. Er is dus een verschil tussen het daadwerkelijke bericht en de melding(en) die worden gegeven.

Bijdrager
    Koezel

Misschien toch handig om dan meteen de oplossing te vermelden?

Bijdrager
    Niels

Die geef ik toch, waarschijnlijk staat in de instellingen bij Berichtencentrum bij iMessage en whatsapp de melding op twee keer. Gewoon even omzetten dus…

Bijdrager
    bupaul

Als aanvulling op NielsDam,
    Als 3e van onderen staat:
    Herhaal meldingen. Zet deze op: Nooit.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.