9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    queenfan

iPhone België/ T-Mobile

Oke dat je de iPhone zonder problemen in België los kan kopen (zonder simlock) is bekend maar hoe zit het met de garantie.

Volgesn mij is het Europees geregeld dat als je een product in Europa gekocht heb overal garantie hebt, maar ik hoor dus ook dat dit voor de iPhone niet geldt.

En stel ik twijfel en ik besluit toch naar T-Mobile te gaan zijn er nog steeds veel problemen met de overgang van b.v. KPN naar T-Mobile en nummerbehoud??????

Ik heb namelijk een heel mooi nummer en die wil ik natuurlijk niet kwijt maar lees dingen waardoor ik huiverig ben en om nu napart na België te gaan rijden vindt ik niet echt handig (woon in Groningen).

Bijdrager
    Sunneh

Beste Queenfan,

Ik vroeg me een poosje geleden ook hetzelfde af. Na veel berekeningen enz ben ik toch eens geworden om gewoon bij T-mobile de iPhone te gaan halen (kan pas in januari door huidig contract.. hopen op een nieuwe versie dus). De abbo kosten lijken veel maar zijn prima voor wat je krijgt. De verbinding is goed en je hoeft niet extra te betalen voor streaming internet (bij KPN betaal je per MB 0,25 cent!).

Om van groningen ook naar België te rijden is aardig overdone, kost je minimaal 50 euro benzine kosten.

Ik raad het je dus aan om gewoon in Nederland bij T-Mobile de iPhone te halen.

ps: Het gebuik van je signature mag niet, je linkt naar een plaatje waar je zelf reclame voor maakt.

Bijdrager
    Taconew

iPhone gewoon in Nederland halen met abonnement, de kosten van benzine + aanschafprijs zijn de rit en de tijd niet waard. Voor de prijs die je betaald in Nederland aan je abonnement krijg je veel iphone, niet veel belminuten, maar wel visual vm, onbeperkt internet, hotspots, berg smsjes.

Tmobile is zo slecht nog niet hoor:-) (dekking 3G is in mijn woonplaats Den Bosch perfect! zelfs binnenshuis, kleinere plaatsen is de verbinding minder).

Bijdrager
    robindonne

In NL kan je hem nogmaals gewoon kopen. met bon voor bijna 400 euro ex btw.

Wel gesimlocked maar met xsim erbijheb je gewoon een goed toestel

Dus een nieuwe iphone uit NL voor ca.
    € 475

Bijdrager
    dspiers

Gewoon hier kopen en nummer over zetten. Geen probleem. T-Mobile iPhone abo is geen slechte deal. Je loopt winkel binnen en loopt met een toestel er uit. Ik snap niet waarom mensen zo moeilijk doen.

En als je wilt kan je altijd nog bij T-Mobile een unlock kopen voor €120. Na elke drie maanden van je contract word dat €30 goedkoper en na een jaar is het gratis.

Ik heb het hier eens uitgerekend, toen de iPhone net uitkwam, maar T-Mobile iPhone deal is voor velen de beste deal.

Bijdrager
    puccini
    ”dspiers”

Ik snap niet waarom mensen zo moeilijk doen. .

Nou ik snap het best, “SLECHTE DEKKING” misschien zegt dat je wat ??

Bijdrager
    queenfan

Dar zit ik dus ook mee het bereik in de wijkwaar ik woon (de Held Groningen) is alleen Vodafone en KPN goed de rest bagger tot helemaal niks.

Maar ik ga in februari toch naar Brabant dus dan is België dicht bij maar hoe zit het dan met garantie??

Bijdrager
    robindonne

Even een rekenvoorbeeld

In Nl Voor € 475 toestel
    Vodafone abbo 200 minuten belen en onbeperkt internet van ca 2 mb voor € 13,50

Na 2 jaar heb je dus aan vodafone betaald een bedrag van € 324,-
    Het toestel was € 475,-
    Vodafone was € 324,-

Totaal met 2 mb € 799,-

Bij t-mobile betaal je voor je toestel € 79,-
    daarna € 30,- p/m wat neer komt op € 720

Totaal betaal je dus bij een tmobile abbo van 2 mb met 150 belminuten

€ 799,-

Het verschil zit hem dus meer in de belminuten en de keuze vrijheid om ergens ander te gaan shoppen dan tmobile.

Als je geen internet nodig en alleen van wifi gebruikt maakt zou ik hem los kopen.

Moderator
    Poezenbeest

Volgens mij si de vraag wat de garantie is en wordt die vraag in vele andere topics ook beantwoord (zie o.a. iPhone uit Zwitserland, iPhone uit Italië enzovoort), verder is er een scala aan topics over de berekeningen met betrekking tot de kosten van een iPhone in combinatie met KPN en Vodafone…

We gaan verder in andere topics…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.