8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    lord anubis

iPhone begint te zoemen ( trillen ?)

Hallo, nog nooit mee gemaakt.
    Mijn iPhone begint te zoemen en te trillen en dit voor een minuut of 6.

Kreeg hem niet uit met de uit knop.

Geprobeerd met de home en de uit knop samen, stopte hij na een minuut of twee. Of dat de oplossing was betwijfel ik.

Iemand dit eerder mee gemaakt?

O, en deze is niet gejailbraked. En was niet gebeld van of naar iemand op dat moment.

Bijdrager
    fenkikon

Begon je telefoon hard te trillen? Ik had een maand of twee geleden een probleem met mijn iPhone en die maakte een heel hard zoemgeluid. Dit bleek de speaker te zijn, ik heb toen een afspraak gemaakt met de Apple Store in Amsterdam en heb toen een nieuwe iPhone gekregen.
    Mocht jouw probleem aanhouden of je het zekere voor het onzekere nemen, zou ik je adviseren om ook terug te gaan naar de winkel.

Heb jij trouwens ook een zoem, buzz geluid als je met mensen telefoneert? Dit schijnt ook een euvel te zijn met zo’n beetje 80% van de iPhone’s, dus ik twijfel of ik hiervoor nog naar de winkel terug zou moeten….

Bijdrager
    Sven Dion

Dit heb ik ook een 4 maanden geleden gehad en ook bij bij met de sleep-wake knop en de home knop ingedrukt te houden stopte het trillen. Het was bij mij echt de trilfunctie…

Bijdrager
    lord anubis

Hoe oud was je telefoon?

Ik ga over morgen ook maar even terug naar T-Mobile. Ze hebben hier geen Apple store.

Bijdrager
    Sven Dion

Ongeveer 1 jaar. Doet het nu nog prima. Ik ging niet terug naar een winkel. Nergens last van…

Bijdrager
    Thomas18NL
    fenkikon op 28 augustus 2012

Heb jij trouwens ook een zoem, buzz geluid als je met mensen telefoneert? Dit schijnt ook een euvel te zijn met zo\’n beetje 80% van de iPhone\’s, dus ik twijfel of ik hiervoor nog naar de winkel terug zou moeten….

Bron?

Lijkt mij nogal belachelijk namelijk..
    Of ik, m’n broertje en 2 vrienden hebben een iPhone van die overige 20%, en niemand die ik ken eentje in die 80%..

Bijdrager
    lord anubis

Ik weet niet de verhoudingen, maar volgens eigen kennissen kring heeft de iPhone een beroerd geluid met idd veel brom en geluid uitschieters. ‘pitch’ zeer versterkend. En dat is absoluut meer dan 30% hoor! Klinkt als een goedkope Nokia of Samsung. De meesten stappen over.

Grappige is dat als ik mijn iPad gebruik om te bellen, weliswaar met voip, maar deze klinkt naar beide kanten beter dan de iPhone.

@fenkikon, Hoe oud was jouw telefoon toen je een nieuwe kreeg?

Moderator
    Strifer

Dat van die 80% klopt voor geen meter. Nooit wat over gehoord.

Wat betreft het trillen: ik heb het een keer meegemaakt (niet bij mijn eigen iPhone) en deze was ook niet stil te krijgen. We hebben ‘m leeg laten trillen… dus een compleet dode batterij. De iPhone was daarna stil. Vervolgens de iPhone gewoon weer opgeladen en heeft daarna nooit meer raar gedaan. Maar goed… of het echt goed is voor je iPhone weet ik niet :s

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.